16. sep 2015, 21:44
Mit indlæg på Trustpilot. Nu er det nok.
Hej Viaplay og alle Jer, der glæder jer til de tirsdage og onsdage, hvor vi kan mødes med vennerne og se champions league.
Det vil sige vi troede, at vi kunne invitere vennerne over på en burger og lidt øl og bold.
Det viser sig nu, at Viaplay ikke kan levere den vare man betaler for.
Ligenu i dette øjeblik har jeg set små brudstykker på en samlet løbetid af 11 minutter af Roma - Barcelona. Kampen startede kl. 2045 og kl. er nu 2110.
Det vil sige, at det har taget Viaplay 25 minutter, at vise mig 11 minutter af en fodboldkamp.
Det skal siges, at situationen var den samme i foråret, da finalerne skulle spilles. Her fik jeg at vide, at Viaplay var klar over problemet og de forventede det løst snarest.
I går var problemet det samme med PSV-United kampen. Der er absolut ingen ændring siden maj måned.
Os, der godtroende tror, det bliver bedre ved at sende dem en mail eller skrive til dem på Facebook kan godt glemme det.
Der sker intet......slut.
Jeg skiftede fra mellempakken ved YouSee for at prøve Viaplay, men må nu bide i det sure æble og vende tilbage til YouSee og tage Netflix til film.
Endnu engang sidder gutterne og jeg må forlade stuen med øl og chips for at køre ind til Pitstop for at se kampen færdig. Det her gider vi ikke mere.
Til Viaplay....
Jeg vil gerne have et svar, men jeg gider ikke høre på et standard svar om at jeg skal sende en mail eller skrive på Facebook. I kan læse det hele her og I skriver det jo kun for fremstå forstående og foregive, at I rent faktisk kan løse problemet.
Jeg er derude, hvor jeg gerne vil forlange mine penge tilbage, da jeg har købt et produkt, der ikke virker.
I skal vide, at det jeg skriver her bliver publiceret og fordelt til alle i min vennekreds på Facebook, der vil blive anmodet om at viderefordele til deres venner på Facebook. Jeg er skuffet, træt og færdig med tomme løfter.
I kan ikke være det bekendt.
Hvis I vil mig noget, så send mig en email.
Med venlig hilsen
Anders Bisgaard Hansen
Herning