Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

begge film ligger stadig på Disney +. Har lige tjekket
Haha, ja okay, det er vist så bare min Netflix, som har valgt pludselig at inkludere de nævnte titler. Eller måske er det Max's serier på Netflix, som har fået mig til at konkludere mere end hvad det kan bære.

Det var ikke så meget om film og serier var forsvundet fra fx Max eller Disney, men ligeså meget, at de nu kunne ses på Netflix. Fokus virkede i en del år på at være, at Netflix skulle have så lidt materiale som muligt.
ja der bliver solgt nogle film og serier, og byttes. Jeg bruger playpilot til at søge film og serier, og de viser også at Titanic ligger på Netflix, Max og Disney +
og the menu kan også ses på DR.
JornH skrev: 30. sep 2024, 07:37 Jeg har så mange streamings tjenester jeg ikke har tal på dem, men hvordan mon man opsiger Discovery+ som jeg ikke kan bruge men stadig betaler til…?
Det er nemt nok.
https://support.discoveryplus.com/dk-da ... /000004055
Ved ikke rigtig hvor det her hører til, kan ikke finde et Disney+ HDR tråd…

For et par dage siden blev skrevet på Flatpanels forsiden, om Den sjette sans i HDR, men den kan jeg ikke finde hos Disney+, menes der mon Kiss Sixth sense, tror jeg den hedder? Jeg prøver lige at søge igen i fodbolds pausen…
Den skulle ligge på tjenesten efter hvad der skrives her.

I Europa og Danmark må vi vente lidt længere – datoen er ikke kommunikeret. Du kan holde øje med The Sixth Sense i 4K her og Signs i 4K her. Opdateret: De ligger begge klar i Danmark fra i dag den 23. oktober 2024.

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1724836602
Som sagt kan jeg ikke søge den frem på Disney+ hverken på dansk eller engelsk, heller ikke igår…
JornH skrev: 24. okt 2024, 20:44 Ved ikke rigtig hvor det her hører til, kan ikke finde et Disney+ HDR tråd…

For et par dage siden blev skrevet på Flatpanels forsiden, om Den sjette sans i HDR, men den kan jeg ikke finde hos Disney+, menes der mon Kiss Sixth sense, tror jeg den hedder? Jeg prøver lige at søge igen i fodbolds pausen…
Den er udgivet på VOD-tjenester, altså hvor man køber og lejer film enkeltvis. Indtil videre ligger 4K-udgaven kun i Apple TV appen – Blockbuster sælger/lejer stadig ikke film i 4K.

Klik på de to links i artiklen for at komme direkte til 4K-udgaver af The Sixth Sense og Signs.
I øvrigt, i forhold til SkyShowtimes snarlige lancering af 4K, så har flere spurgt os om det påvirker rabatten. Det har vi indtil videre ikke kunne få svar på (mit umiddelbart bud er dog, at det ophæver rabatten at skifte pakke, hvorfor de ikke vil svare).

Vi har heller ikke kunnet få svar på, om det omfatter HDR og/eller Dolby Atmos-lyd.
SkyShowtimes generelle indhold synes jeg var voldsomt undervældende, men vi afmeldte i foråret, så måske er det blevet bedre siden. Mange af tjenestens serier led dog under, at de kun havde sæson 1 i Danmark, trods der var 4, 5, og 6 sæsoner i USA.

Men, nu kommer "Day of the Jackal" til december, og det kunne godt friste. Men mon ikke de blot viser den i HD.
Jeg har set de to film om the Jackel flere gange, den nye serie skal nok blive god, men

Nu har jeg ikke mere Skyshowtime, da jeg fik ny TV2 Play, fravalgte jeg den ser ikke ret mange serier…
Rasmus, det hjælper at læse det hele, men den Signs er hos Disney+, så jeg troede det gjalt begge…
Rasmus Larsen skrev: 25. okt 2024, 07:29 I øvrigt, i forhold til SkyShowtimes snarlige lancering af 4K, så har flere spurgt os om det påvirker rabatten. Det har vi indtil videre ikke kunne få svar på (mit umiddelbart bud er dog, at det ophæver rabatten at skifte pakke, hvorfor de ikke vil svare).

Vi har heller ikke kunnet få svar på, om det omfatter HDR og/eller Dolby Atmos-lyd.
Håber at når der kommer 4K at det også sker når tjenesten haves via TV2 Play, hvis ikke så må den jo bare opsiges derfra. Det er nok det der kommer til at ske, tror TV2 er ligelad, de skal nok komme med undskyldninger, der ikke kan bruges til noget.
Rasmus Larsen skrev: 25. okt 2024, 07:29 I øvrigt, i forhold til SkyShowtimes snarlige lancering af 4K, så har flere spurgt os om det påvirker rabatten. Det har vi indtil videre ikke kunne få svar på (mit umiddelbart bud er dog, at det ophæver rabatten at skifte pakke, hvorfor de ikke vil svare).

Der tog jeg så – heldigvis – fejl.

SkyShowtime udvider 50% rabat til nyt Premium-abonnement

(vi har ikke fået svar mht. HDR og Dolby Atmos)