Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Er der nogen som kan bekræfte at det ligeledes virker på Google TV platformen, for det virker ikke hos mig af en eller anden grund.
Af JornH
Efter et par forsøg fik jeg logget ind, har adgang endnu, virker i HDR på min ATV, men ser ikke ud til at virke kun på mit Google TV…
Brugeravatar
Af Radiomanden
De må få styr på det, når det er OK på en platform, så kan det også være det på en anden, andet kan ikke accepteres, kan de ikke få styr på det, så må tjenesten opsiges.
Af aalb1970
Det virker også her.

Det virker i øvrigt som om, at opdateringen også har tilføjet Dolby metadata i dekodede lydkilder. I alt fald viser min soundbar nu "Dolby Multi Channel PCM", hvor den før kun viste "Multi Channel PCM".
Brugeravatar
Af Radiomanden
Virker det også på Google TV.? Kan se du ligeledes har en Shield.
Af aalb1970
Radiomanden skrev: 10. maj 2025, 20:20 Virker det også på Google TV.? Kan se du ligeledes har en Shield.
Ja, HDR switching virker fint.

Bruger dog ikke SkyShowtime på min Shield, da den ikke er kompatibel med Match Framerate.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så er der noget galt her, HDR er fint på Max og You Tube, men der er ikke noget på Showtime, hvorfor mon.? Har premium abonnement.
Af JornH
Er der noget nyt om at om der kommer en del 2 med Sjakalen og evt. hvornår?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er ingen information om det på imdb.
Vedhæftede filer
Screenshot 2025-05-15 11.41.51.png
Screenshot 2025-05-15 11.41.51.png (274.53 KiB) Vist 758 gange
Brugeravatar
Af Radiomanden
Seneste melding fra Sky Showtime angående HDR. modtaget fra dem i dag.
Mit svar tilbage.
I siger at HDR ikke anvendes på jeres tjeneste, hvordan kan de så forklares at der er brugere på Flatpanels.dk, hvor der er Screenshots fra, der melder at det virker på diverse enheder. Derudover er der et Screenshot med de tekniske oplysninger på filmen Mission Impossible hvor det ses at der er HDR.
Vedhæftede filer
Screenshot 2025-05-21 12.36.34.png
Screenshot 2025-05-21 12.36.34.png (127.65 KiB) Vist 232 gange
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så kom der svar på følgende.
I siger at HDR ikke anvendes på jeres tjeneste, hvordan kan de så forklares at der er brugere på Flatpanels.dk, hvor der er Screenshots fra, der melder at det virker på diverse enheder. Derudover er der et Screenshot med de tekniske oplysninger på filmen Mission Impossible hvor det ses at der er HDR.

Svaret er precis det samme som som der står i det tidligere postede Screenshot.
Så hvordan der er HDR på Film/serier som brugere skriver, når Sky Showtime meget meget bestemt skriver at de ikke leverer indhold med HDR, det forstås ikke, er der andre der gør det.?
Af steadi
SkyShowtime er herhjemme nok næste tjeneste, der skæres fra.

Knægten ser Paw Patrol derfra, men det kniber for os voksne at vælge tjenesten til. Der er ellers udmærkede, ældre film. Serier lider under det genkendelige problem, at der kan ses sæson 1 og ( max) 2 af en serie, der har 4-6 sæsoner i USA.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45