Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af rawjanus
Siden ONTV viser hos mig kun "suggestions" og "coming up" fra de samme fire kanaler. Programmerne skifter, men kanalerne er altid de samme.

TV2 Charlie :: DRK :: Kanal4 :: DR2

Yousee er indstillet efter Samsungs anvisninger.

Er der nogen af jer, som har fået Samsung Smart Hub 2013 - ONTV til at virke med Yousee? :( :(
Har du husket at ændre indstillingen, så den ser på dit brugsmønster og ikke bare anbefaler hvad der er mest populært?

Jeg kan ikke huske den præcise menuplacering, men default er at den anbefaler populære programmer, og det gør den så nok bare på baggrund af kanalerne.
Jeps ... den er sat til "preference", men dette ændre ikke noget.

Og med al respekt for TV2 Charlie og DRK, så tvivler jeg på, at det er de mest sete kanaler i Kbh S O_O

Hvis jeg sætter Smart Hub op til Stofa istedet for Yousee (men bibeholder mine Yousee kanaler), så kommer der en masse relevante forslag, men når man klikker på dem under ONTV, så sker der intet (formentlig fordi kanalnumrene ikke passer).

Det virker derfor som noget med Yousee-implementationen, hvorfor jeg ville høre, om andre Yousee-kunder har samme problem som jeg.
Jep. Har lige sidder og klikket løs på mit nye 64" F8505 og jeg undrede mig også over dens forslag til kanaler. En ting er sikkert, den er helt tosset med at anbefale TV2 Charlie.

Har også prøvet at fortælle den, at den skulle bruge mine favoritkanaler, som jeg har været inde og klikke af og gemt, men det ændrer intet.

Tror måske der skal satses på brugsmønsteret, for vi zapper ikke specielt meget rundt. Det er faste kanaler, som DR porteføljen samt kanal 5, tv3 og så noget eurosport og discovery.

Men hold os endelig opdateret, hvis der er nogen der finder den røde tråd et sted.
Samsung har skrevet til mig, at den vil tilpasse sig efter mit forbrugsmønster, hvilket tager nogen tid, men jeg har haft TV'et kørende i 2 uger nu, og der har ikke været nogen som helst ændring ... det er de samme fire kanaler! Så jeg tror, at problemet ligger et andet sted :-/

Jeg har startet en tråd på forum.yousee.dk, hvor Dan fra Yousee vil kigge på det.

Jeg synes, at du også lige skulle skrive dig på derover, så vi kan få det løst hurtigt.

Mvh. janus
Af WhiteDog
Mit er relativt nyt som i 1 dag gammelt :) Men du kan jo vælge at den IKKE skal bruge brugsmønstret, men dine favoritkanaler. Dette ændrer så bare ikke på indholdet. Selv om fx. Charlie ikke er på min favoritliste, så dukker den op alligevel som anbefalet.

Jeg skal ikke kunne sige at netop "favoritlisten" er bugged og at brugsmønstret rent faktisk virker, hvis man bare giver det tid. Men jeg holder da øje med det over tid :)
Hmm ... jeg har netop fået svar fra Yousee, og de kan ikke gøre noget. De har orienteret Samsung om problemet.

Jeg har endvidere skrevet til Samsung-support og jeg synes, at andre brugere skal gøre det samme, så vi kan få løst dette.

Bemærk, at det kun er et problem for Yousee kunder.