Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej allesammen.

Jeg har et enkelt spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg er igang med at se efter tv, og har i den sammenhæng kastet mit blik på Samsungs 7005/8005 modeller (46" - LED)

Jeg har dog et spørgsmål angående den 5" tablet der følger med 8005-serien.

Er der nogen reel forskel på de funktioner du kan få ud af denne (tastatur mv..) og en alm smartphone/ipad med Samsungs egen app på??

Sagen er den, at min kæreste og jeg i forvejen har hver vores smartphone (hhv Iphone og HTC), samt en Ipad. Hvis vi kan opnå samme funktionalitet med dem, vil vi gerne undvære den ekstra tablet....

Ergo: er den 5" tablet (rent funktionsmæssigt)= enhver anden tablet/smartphone med app på?

Jeg håber ovenstående er nogenlunde klart, ellers må i endelig sige til
Af leff
Nu ved jeg ik om du har prøvet den?
Men altså, det jeg har stået og leget med den i butikkerne, har sgu ikk imponeret mig.
Man kan få vist skærmbillede på sin tablet, og man kan bruge den som fjernbetjening? Plus alt det andet, div tablets kan.

Fik afvide, at man kunne hente app´en til sin smartphone eller ipad.

Ved ik om man får funktionen med at se billede på sin ipad, men helt ærlig, hvem gider side og kigge på en 5" tablet, når man har et 46" tv.

Så i mine øjne, er den ikke noget værd.

Dog ville jeg stadig vælge 8005´eren, da prisen ligger så tæt på 7005´eren, plus man får et par ekstra briller med, om man så kan være så heldig at sælge tabletten ved jeg ikke? Men trækker man værdien fra de 2 ting, så er 8005´eren jo LAAAAAAAAAAAAANGT billigere end 7005´eren.

En skam man ikke kan få den uden alt det pjat. Ville hellere bruge pengene på en ipad så.
Af bleed_blue
leff skrev:Nu ved jeg ik om du har prøvet den?
Men altså, det jeg har stået og leget med den i butikkerne, har sgu ikk imponeret mig.
Man kan få vist skærmbillede på sin tablet, og man kan bruge den som fjernbetjening? Plus alt det andet, div tablets kan.

Fik afvide, at man kunne hente app´en til sin smartphone eller ipad.

Ved ik om man får funktionen med at se billede på sin ipad, men helt ærlig, hvem gider side og kigge på en 5" tablet, når man har et 46" tv.

Så i mine øjne, er den ikke noget værd.

Dog ville jeg stadig vælge 8005´eren, da prisen ligger så tæt på 7005´eren, plus man får et par ekstra briller med, om man så kan være så heldig at sælge tabletten ved jeg ikke? Men trækker man værdien fra de 2 ting, så er 8005´eren jo LAAAAAAAAAAAAANGT billigere end 7005´eren.

En skam man ikke kan få den uden alt det pjat. Ville hellere bruge pengene på en ipad så.
Det kan man ikke. Det ville da ellers være nice nok hvis man kunne få billedet over på sin tablet.