Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Forum.

Jeg vil gerne selv bestemme rækkefølgen af kanalerne. Det er åbenbart ikke så ligetil at gøre. Sælgeren siger det kan lade sig gøre, men er temmelig kompliseret. Er der nogen der kan hjælpe så jeg kan blive endnu mere glad for mit TV.

MVH Slassen
Af zarabiuk
Først tryk "Menu" og vælg "Kanal/Rediger Kanalnummer". Sæt til "aktiver".

Derefter gå ind i Smart Hub, og vælg "Kanal" i næst nederste linie. Vælg "Rediger" i øverste højre hjørne.
Marker den kanal du vil flytte med enterknappen, for dernæst at scrolle ned til "Rediger Kanalnummer".
Skift nummer med op og ned knapperne til det nummer du synes kanalen skal være på og tryk enter på "OK" i boksen der kommer frem et par gange. Der kan også tastes et nyt nummer, hvis man trykker på boksen hvor det gamle nummer stod først.

Håber det giver mening.
Af daxheide
men man må sige at Samsung ikke har gjort det nemt at flytte kanaler, jeg sad sgu os nogen tid med min fjernbetjening og gloede.. :)
Af Peter Schrøder
daxheide skrev:men man må sige at Samsung ikke har gjort det nemt at flytte kanaler, jeg sad sgu os nogen tid med min fjernbetjening og gloede.. :)
Har selv et 8005 men bruger ikke den indbyggede tuner. Og hvis det fungerer som beskrevet, kommer jeg heller ikke til det. På mit "gamle" serie 6000 går man ind i Channel list, markere kanalen og trykker på Tools og Rediger kanalnr.
Af droner
Værre er det altså heller ikke på slavemetoden. Det tog mig 20 min., og så er det jo klaret.