Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af piil
Jeg har indtil for et par dage siden haft stor glæde af Picasa-app'en på mit Samsung SmartTV. Dejligt at kunne vise alle billederne fra mit Picasa-album til familien på en ordentligt skærm....
Pludseligt bliver alle billederne dog kun ca. 15x25 cm på skærmen, hvor de tidligere fyldte hele skærmen ud. Jeg har prøvet at oploade dem igen i fuld str. på Picasa, men det ændrer intet. Jeg kan umiddelbart ikke finde noget sted hvor jeg kan ændre billedstørrelsen. (Jeg mener dog heller ikke at jeg selv har lavet nogle ændringer i forholdt itl tidligere)
Kan nogen hjælpe mig?
piil skrev:Jeg har indtil for et par dage siden haft stor glæde af Picasa-app'en på mit Samsung SmartTV. Dejligt at kunne vise alle billederne fra mit Picasa-album til familien på en ordentligt skærm....
Pludseligt bliver alle billederne dog kun ca. 15x25 cm på skærmen, hvor de tidligere fyldte hele skærmen ud. Jeg har prøvet at oploade dem igen i fuld str. på Picasa, men det ændrer intet. Jeg kan umiddelbart ikke finde noget sted hvor jeg kan ændre billedstørrelsen. (Jeg mener dog heller ikke at jeg selv har lavet nogle ændringer i forholdt itl tidligere)
Kan nogen hjælpe mig?
Det fremgår af betjeningsvejledningen til mit Samsung SMART TV, hvorledes billedstørrelsen ændres, så mon ikke også det står i betjeningsvejledningen til dit apparat?
Af piil
Mange tak for et hurtigt svar, men mener du e-manualen? Andet end en lille folder om SmartTV og apps var der ikke med mit tv, og der står ikke noget om billedstørrelser der.
Af piil
Nu har jeg fundet en manual, men kan ikke se noget om billedstr. Kan du oplyse mig om hvad jeg skal gøre, hvis du læser i din manual......
piil skrev:Jeg har indtil for et par dage siden haft stor glæde af Picasa-app'en på mit Samsung SmartTV. Dejligt at kunne vise alle billederne fra mit Picasa-album til familien på en ordentligt skærm....
Kan nogen hjælpe mig?
Hej har præcis de samme problemer som piil. Google har ændret et eller andet, har fået oplyst at Samsung skal opgradere deres API...? Har talt med Samsung som ikke mener de har et opgraderings problem. Ja så står man der med fletningerne i postkassen. Håber nogen derude kan hjælpe