Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rumguf
Har ikke prøvet 4K på netflix endnu. Jeg gider ikke opgradere mit abb. før der kommer mere indhold. 3 serier + lidt film på den amerikanske er for lidt til at jeg gider bruge 30kr mere om måneden.
Det du fortæller, er nok endnu et eksempel på hvor dårligt Netflix og Samsung spiller sammen, og før jeg er 100% sikker på at 4K virker på 2014 modeller smart tv fra samsung gider jeg ikke have noget med det at gøre.
Synd at det skal være sådan, men at eje et samsung TV er som at være med i lotteriet: Måske vinder man, men sandsynligvis ikke.
Af jsj
rumguf skrev:Har ikke prøvet 4K på netflix endnu. Jeg gider ikke opgradere mit abb. før der kommer mere indhold. 3 serier + lidt film på den amerikanske er for lidt til at jeg gider bruge 30kr mere om måneden.
Det du fortæller, er nok endnu et eksempel på hvor dårligt Netflix og Samsung spiller sammen, og før jeg er 100% sikker på at 4K virker på 2014 modeller smart tv fra samsung gider jeg ikke have noget med det at gøre.
Synd at det skal være sådan, men at eje et samsung TV er som at være med i lotteriet: Måske vinder man, men sandsynligvis ikke.
Kan kun give dig ret, de har for få film i 4k, men vi er så også en familie på 4, så det retfærdiggører det en lille smule at købe det store abb.
Ved snart ikke hvad jeg skal gribe i, men kommer nok ikke udenom at kontakte Samsung, med risiko for at jeg går fuldstændig bananas !:( :D
Af rumguf
Du må endelig holde os underettede om hvad du finder ud af. Det har nok interesse for de fleste Samsung-ejere ;)
Af jsj
Nå, da jeg kom hjem fra job her idag, så virkede 4k streaming fra Netflix igen, men jeg ringede alligevel til Samsung support.
Den første jeg talte med havde ALDRIG hørt om problemer med Netflix, og slet ikke 4k problemet.
Han fik adgang til mit tv og gik i servicemenuen for at resette tvét, og opdaterede apps til sidste nye(hvilket vi iflg. ham vi ikke selv kan). jeg skulle så prøve om det virkede fremadrettet.
Havde ikke mere end lige fået sagt farvel og indstillet billedet igen og forsøgte at åbne en 4k serie, ja så virkede det ikke igen igen.
Ringede til dem igen, fik så en anden medarbejder(de sidder iøvrigt i Gøteborg) som i løbet af kort tid kunne fortælle at Samsung godt nok havde problemer med lige nøjagtigt at streame 4k fra Netflix, så jeg skulle bare vente på en software opdatering, hvor lang tid kunne han ikke sige. Tv'et fungerede jo godt nok sagde han, ja tak sagde jeg, men det mangler lige den funktion som Samsung bla. bryster sig med, at kunne streame Netflix i 4k, så tv'et må jo være defekt, uanset om det er hardware eller software relateret, jooooee det kunne jeg selvfølgelig have ret i sagde han. Har egentlig lidt lyst til at henvende mig i HIFI klubben hvor jeg har købt det, og bede dem om at reparere det :D , men kun for at drille Samsung, båtnakker!!
Så der er vist ikke så meget andet at gøre end og vente på ny software update, endnu engang
O_O
Af rumguf
Det er godt at vide. Med andre ord. Samsung understøtter ikke 4k netflix før der kommer en opdatering. Ergo lyver de og dermed taler vi om falsk varebetegnelse. Det tænker jeg umiddelbart er ulovligt.

Titel Lov (nr. 137) Om Straf for Brug Af Urigtig Varebetegnelse M.m: Stadfaestet Af H.M. Kong Christian X. Den 8. Juni 1912
Forfatter Denmark
Udgiver V. Pios, 1912
Længde 12 sider

Om den stadig gælder aner jeg ikke, men hvis den gør kan man vel sagsøge?
Jeg tror jeg prøver at hoppe op på det dyre netflix abb. for at se om det duer hos mig. Det koster 30 kr i en måned. Man kan jo bare nedgradere igen ;)
Duer det ikke synes jeg faktisk at man burde blande forbrugerrådet ind i sagen.
Af jsj
Hej igen, en laaaaang historie kort, min pusher/ HIFI klubben siger at problemet med Netflix ER rettet, så det er ikke der den ligger begravet. Mit 4K streaming virker igen idag, så håber det varer ved.
Men som HIFI klubben sagde, så kan der jo være flere årsager til problemet, måske en fejl i tv'ets hardware, ELLER for lidt båndbredde, Netflix anbefaler minimum 25Mbit download for at kunne streame 4K.
Ved snart ikke hvad jeg skal tro, men håber bare at mit tv bliver ved med at kunne streame 4K.....
Ellers har vi/dem der har et buet tv jo 5 års garanti og prestige service, så må vi da bare bruge den service om nødvendigt.
[OK HAND SIGN][DIZZY SYMBOL]
Af spacejam
Hej

Jeg har idag fået leveret en model UE65HU7505 som har samme fejl
hvor Netflix heller ikke virker, den melder den sædvanlige NW-4-8 fejl i opstart af app'en.

under enhedsoplysninger som der følgende:

Samsung software version T-NT 14UDEUC-1032.2

Certificerings version 1

Netflix Version
nrdapp 2013.2.7 / nrdlib 2013.2.7 / mdxlib 2013.2.7 / sdk 4.0.7 release 2034321sd

Hvad skal jeg gøre for at få netflix til at virke?????
Af spacejam
sharders skrev:Opdatere tv'et til nyeste firmware, og vente.

Jeg fik det til at virke i nat da jeg gik ind uden netværk på fjernsynet og ændrede DNS adr. til 8.8.8.8

Så nu spiller den max :)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21