Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sylvest
#121120
JayJay666 skrev:nogle der ved hvordan det står til med Skype
Der var ikke Skype med i min opdatering kun følgende:

Viasat on Demand
SF Anytime
Facebook
Google Maps
MLB.tv
Twitter
Viewster
vTuner
Accedo
Af Sylvest
#121121
Martin R skrev:Nogen af jer der har fået facebook til at virke? Når jeg logger ind siger den noget med Unknown error. :s
nej, har ikke forsøgt. Jeg gad nemlig ikke at give LG lov til at snage i alle mine venners informationer etc.
Af JayJay666
#121138
Sylvest skrev:
JayJay666 skrev:nogle der ved hvordan det står til med Skype
Der var ikke Skype med i min opdatering kun følgende:

Viasat on Demand
SF Anytime
Facebook
Google Maps
MLB.tv
Twitter
Viewster
vTuner
Accedo
Ok, tak for det, synes nu det er lidt underligt, da jeg købte mit tv, blev der reklameret med at der var Skype, det er nu efterhånden noget tid siden, har skrevet 2 gange til support for og høre omkring status med det, men har ikke fået svar, er faktisk rimelig skuffet over LG, og hvor langsomme de er med udgivelse af firmware, hvis de ikke kan komme med firmware til nye modeller, hvordan skal det så blive om 6 mdr :(
Af JayJay666
#121516
Martin R skrev:Nogen af jer der har fået facebook til at virke? Når jeg logger ind siger den noget med Unknown error. :s
Jeg kan heller ikke få det til og virke, jeg får en API error
Af Martin R
#121701
WARNING: Jeg afprøvede ViasatOnDemand igår for at se live kampen Rubin Kazan - FCK, men for min overraskelse viste den tv3PULS istedet for tv3+.

Jeg afprøver det så på min computer, hvor den fint viser Tv3+, hmmmmm...

Jeg skynder mig så at ringe til viasat's ondemand afdeling, han finder så ud af at det er en fejl ved LG, de har været for hurtige med deres opdatering, egentligt virker det først optimalt fra uge 4 2011(!)

Plus min facebook funktion virker ikke, så vil lige sige at I måske skal vente lidt med at leje div. ting via. LG tv's, man ved sgu ikke hvad man får på skærmen :D

- Viasat manden tilbød dog at annullere min bestilling, og jeg ville få de 79,- tilbage meeen, skulle jo se kampen.

Fortsat god dag :)
Af Gaco
#121838
Nu har jeg måske endelig fundet det, der kunne være den uofficielle forklaring på, hvorfor os LG Plasma ejere ikke har set skyggen af opdateringen. Kig på LG UK's side:

http://www.lgblog.co.uk/2010/11/upgrade ... %A2-today/

Det samme kunne meget vel værende gældende for Danmark, selvom det er to forskellige produkter? Det passer i hvert fald sammen med at LE-ejerene har fået opdateringen, men ikke PK eller PX.

Virkelig dårligt informationsarbejde, LG !:(

Men det er da dejligt at der kommer nye featuers under alle omstændigheder. Jeg glæder mig dog stadig til at se på det når det kommer :)
Af dsdsdk
#121863
Mit 50PK950 i dag :-) (Ikke N-udgave)
Firmware 4.18.00

For FW update menu: Tryk Menu. Tryk rød knap.

Billede

Billede

Edit 1:
Gaco, ja det er da underligt. hmm

PLASMA TV (to be updated by 1st December 2010)
PK990 (50, 60”)

PK990=950. Godt nok skriver de "by", hvilket vel betyder "inden". Anyways, mit TV er opdateret :-)

Edit 2:
Endnu mere underligt at de skriver det er en Netcast update. Mit kom med en FW opdatering..

Edit 3:

Flere billeder:

Radio virker okay
Billede

Maps, ret sløv. (Rystede vist lidt på hånden)
Billede

Billede

Billede

Billede
Af Gaco
#121879
dsdsdk det ser da rigtig godt ud! Jeg er glad på dine vegne over at det virker. Jamen så er vi da ude over at det kun skulle være LCD modellerne nu, nu lader det nærmest bare til at være PX950N der mangler? :s



Har prøvet med mellemrum på ca. en uge at skrive til LG i en måned nu på: http://www.lg.com/dk/support/contact/su ... essage.jsp


Hver gang får jeg beskeden:

"Dear Customer's

We regret to inform you that The Website will not be available due to server maintenance job

We apologize for this inconvenience

Thank you

Administrator"

- i en måned nu! Tag jer lige sammen LG O_O
Af Sylvest
#121887
Gaco skrev:
- i en måned nu! Tag jer lige sammen LG O_O
Lidt off topic men sådan er det desværre tit med LG. For et års tid siden købte jeg via firmaet en LG NAS som gav nogle udfordringer. Supporten hos LG opfordrede mig til at google da de selv havde læst om en som kunne få den til at virke....
Af Simondog
#122091
Så fik jeg også installeret på 850

Elendigt! Hvorfor skal det køre så dårligt? Google Maps er så godt som ubrugeligt, det kan hakker alt for meget.

Det er fedt med filmudlejning og viasat on demand - men helt ærligt, den brugerflade kører simpelthen ikke særlig godt.
Af Simondog
#122092
Nu prøvede jeg lige at streame brystgalla fra viasat on denmand.. Er dét kvaliteten? Så skal jeg ikke leje nogen film, det er helt sikkert.

Jeg tror bare jeg river netstikket ud fjerneren igen
Af Gaco
#122401
Så fik fik jeg også en notifikation op på min PX950N i går om at en ny opdatering var tilgængelig. Så endelig kom den :)

Har lige kigget rundt, og udvalget ser jo fint ud. Nu er trailer kvalitet langtfra altid lig med streaming kvalitet når man foretager et køb og streamer den fulde film, men de trailere jeg så var godt nok ringe kvalitet - værre en digital SD TV signal, men bedre end SD analog, deromkring. Og så gik traileren i stå halvvejs da den igen skulle streame lidt mere video-buffer ind.

Jeg vil nok sige at hvis kvaliteten er så dårlig som jeg venter, så er det ikke noget jeg kommer til at bruge. Xbox360 Zune har uden tvivl den bedste streaming kvalitet jeg har set (bedre end alle de HD TV kanaler jeg har set, BD er dog stadig lidt bedre - BD vinder dog stadig stort på lyd). Så det er nok ikke noget jeg kommer til at bruge synderligt meget. Det bliver BD leje og lidt X360 Zune indtil Visat On Demand og de andre VOD tjenester hæver kvaliteten gevaldigt.

Anyway man skal aldrig brokke sig over gratis ekstra muligheder, så thumns up til LG for indsatsen :)
Af kaja69
#131095
Jeg overvejer at købe et LG tv bl.a. pga Viasat OnDemand for at kunne se fodbold. De første erfaringer fra jer på denne tråd virker temlig dårlige fsva. kvaliteten. Nu er der gået noget tid. Hvad siger man om kvaliteten i dag?
Brugeravatar
Af David Munch
#134748
Hej,



Jeg fik mit nye PK950 hooket op til internet i aftes, og her til morgen smed den ver.04.20.00 opdateringen i hovedet på mig. Det gav mig jo så adgang til Viasat on Demand uden jeg vidste jeg ville få det.. Så det er jo fint nok.

Men rodede lige rundt, og før jeg vidste af det var Buried kørende (Er du vild for en dårlig billedkvalitet, det tror jeg ikke jeg skal pille ved i fremtiden), men koster det ikke noget? Der stod intet om priser, og heller ingen "Vil du købe/leje denne film?" dialoger. Efterfølgende har jeg læst mig til på Viasats hjemmeside at man skal have en konto hos dem for at det virker, hvilket jeg ikke har?