Cult skrev:jfuru skrev:Cult skrev:
Tak for info.
Lyder sørme godt, den af plastic var sgu også tarvelig til sådan et flot dyrt TV.
Får mit imorgen, så det bliver spændende 
Fik du så den nye remote med?
Jeg købte et UE40D8005 i går, den nye pakke med tablet + 2 3D briller. Men der fulgte den gamle sorte plastic-remote med 
//Jacob
Jep, den er faktisk ret ok. God kvalitet. Ring til Samsung og klag!!!
Mærkeligt! I kassen fik jeg en tablet og ét par 3d-briller, og så den gamle, sorte plastik fjernbetjening.
Jeg snakkede i går først med Samsung, som sagde jeg skulle tale med forhandleren. Derefter ringede jeg til El-gigantens support. De sagde jeg jeg skulle henvende mig i en fysisk butik. Derefter ned i deres forretning på Amagerbrogade, som fortalte, at der rigtignok skulle ha' været en metal-remote med i kassen. De kunne desværre ikke gi' mig en, men sendte mig videre til forretningen i Fields (hvor jeg havde købt fjernsynet i forgårs).
Jeg manglede som skrevet også ét par 3d-briller. Dem fik jeg uden problemer i butikken, men jeg fik fortalt, at der ikke skulle følge en ny model fjernbetjening med. Jeg forklarede de to sælgere, at deres kollega på Amagerbrogade havde fortalt noget andet, men de holdt fast på, at de havde ret, så jeg måtte gå derfra uden den "nye" remote
Er der nogen, der har købt et D8005 i El-giganten, og som har fået den "nye" fjernbetjening af metal med i kassen?
//Jacob