Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey.

Jeg har overstående tv, og har ikke haft nogen problemer med viaplay og netflix indtil nu.

Nu siger viaplay at man skal opdatere tv'et ved at gå ind under Menu - Support - Softwareopdatering. Jeg kan se knappen, men jeg kan ikke trykke på den.

Jeg bruger en dongle til tv'et så det er på Wifi, men alm. LAN kabel er også prøvet.

Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg har et UE32ES6715 som lavede samme nummer - men det hjalp da jeg installerede den nyeste opdatering 001040.2 - så kunne jeg godt få Viaplay til at makke ret.

Men bevæben dig med tålmodighed, opdateringen fylder 152 MB.
så går du ind på denne side og trykker på fanen der hedder TV - AV under BRUGERVEJLEDNINGER OG DOWNLOADS, dernæst finder du din samsung model og trykker tilsidst på knappen VÆLG så kommer du ind til en side hvor alle downloads ligger til denne model og under FIRMWARE vælger du den seneste firmware og downloader den til din pc, derefter overfører du den til en USB-nøgle og kører EXE-programmet på den, så installerer den seneste softvare i en oprettet mappe på USB-nøglen, og så sætter du bare USB nøglen i TV-et og trykker MENU, vælger SUPPORT - Softwareopdatering - fra USB så finder TVet den nye opdaterings-fil på USB-nøglen.
Tak for hjælpen pedellen.

Det lykkedes mig dog ikke gennem den metode, da jeg ikke kunne finde mit tv på listen.

Løsningen var dog bare at fjerne min Wifi dongle fra tv'et og kun have LAN kable sidde i, så ville den gerne opdatere :)