Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Jonas B
Hej Flatpanels.dk!

Er der nogle som ligger inde med viden om det er muligt at få netflix appen til denne model? Synes ikke at jeg kan finde svar på mit spørgsmål andre steder.

God lørdag derude i stuerne ;)

Mvh
Jonas B
Brugeravatar
Af Jonas B
Tak for svaret kronholm! ;)
Brugeravatar
Af Jonas B
Rasmus Larsen skrev:Og årsagen er her. Lad os ej glemme, hvordan "Smart TV" producenterne har håndteret deres ældre modeller.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1350474941
Tak for linket Rasmus!

Ja det er sgu skuffende, at man som fast Samsung kunde gemmen mange år bare bliver efterladt på den måde... Og irritationsmomentet ved at tilsvarende modeller i andre lande har Netflix, hjælper bestemt ikke på det! !:( Forskelsbehandling er en skidt ting... :(
Af Samsung40d6505
Jonas B skrev:
Rasmus Larsen skrev:Og årsagen er her. Lad os ej glemme, hvordan "Smart TV" producenterne har håndteret deres ældre modeller.
Tak for linket Rasmus!

Ja det er sgu skuffende, at man som fast Samsung kunde gemmen mange år bare bliver efterladt på den måde... Og irritationsmomentet ved at tilsvarende modeller i andre lande har Netflix, hjælper bestemt ikke på det! !:( Forskelsbehandling er en skidt ting... :(
Jreg vil så sige, at når jeg sammenlignede HBO med mit TV af samme model, og min blueray bd e 8300 året efter, var der stor forskel på kvaliteten, har så også netflix på Bluerayeren, som jeg nyder
Af kronholm
Jonas B skrev:
Tak for linket Rasmus!

... og igen skal der så påpeges at samsung rent faktisk var en af de få producenter som gjorde et forsøg på at integrere netflix på deres 2011 modeller. Det er helt i orden hvis du ikke synes forsøget var godt nok - De andre producenter gjorde det bare på ingen måde bedre.
Brugeravatar
Af Jonas B
kronholm skrev:
Jonas B skrev:
Tak for linket Rasmus!

... og igen skal der så påpeges at samsung rent faktisk var en af de få producenter som gjorde et forsøg på at integrere netflix på deres 2011 modeller. Det er helt i orden hvis du ikke synes forsøget var godt nok - De andre producenter gjorde det bare på ingen måde bedre.
Det er også cool at de som de eneste gjorde det. Jeg forstår stadig bare ikke logikken i at tilsvarende modeller i andre lande kan nyde netflix på deres tv, og vi så ikke kan? Hvis det nu bare var 7 & 8 serien der fik det, så var det bare sur numse til os andre. Men at vide at serie 6 kunderne bliver opdelt, finder jeg ret usmageligt i min verden... ;;)
Af kronholm
Jonas B skrev:Det er også cool at de som de eneste gjorde det. Jeg forstår stadig bare ikke logikken i at tilsvarende modeller i andre lande kan nyde netflix på deres tv, og vi så ikke kan? Hvis det nu bare var 7 & 8 serien der fik det, så var det bare sur numse til os andre. Men at vide at serie 6 kunderne bliver opdelt, finder jeg ret usmageligt i min verden... ;;)
Nu gik der vist ret lang tid før de fik det til at virke på D8005'eren, så der må have været nogle tekniske komplikationer....

Panasonic's 2011 modeller de fungerer også fint med netflix i USA. Ikke engang deres topmodel fik netflix i Danmark.

Men jeg er her nu ikke for at forsvare samsung. Smart-tv burde kunne opdateres. Ellers er det ikke særlig smart. !:( Men det med at røvrende kunderne det er ikke noget samsung har patent på... Langt fra.
Brugeravatar
Af Jonas B
kronholm skrev:
Jonas B skrev:Det er også cool at de som de eneste gjorde det. Jeg forstår stadig bare ikke logikken i at tilsvarende modeller i andre lande kan nyde netflix på deres tv, og vi så ikke kan? Hvis det nu bare var 7 & 8 serien der fik det, så var det bare sur numse til os andre. Men at vide at serie 6 kunderne bliver opdelt, finder jeg ret usmageligt i min verden... ;;)
Nu gik der vist ret lang tid før de fik det til at virke på D8005'eren, så der må have været nogle tekniske komplikationer....

Panasonic's 2011 modeller de fungerer også fint med netflix i USA. Ikke engang deres topmodel fik netflix i Danmark.

Men jeg er her nu ikke for at forsvare samsung. Smart-tv burde kunne opdateres. Ellers er det ikke særlig smart. !:( Men det med at røvrende kunderne det er ikke noget samsung har patent på... Langt fra.
Nej det har du helt ret i kronholm ;) Jeg er nok bare en skuffet kunde... Jeg har haft rigtig stor glæde af alle de samsung produkter jeg har ejet gennem tiden. Men lige her føler jeg mig altså snydt og forskelsbehandlet... Jeg er hverken købmand eller driver eget firma. Men jeg ved nu stadig hvad god kundeservice er.

"If we don't take care of our customers, somone else will."
&
"Unless you have 100% customer satisfication,you must improve"

Den kunne Samsung og de andre tænke lidt over ;)