Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af langsted
hej :)

Har haft mit tv til rep hvilke endte ud i jeg fik 7500 tilbage i form af en "totalskade"

Nu har jeg så dette beløb til nyt tv eller hvad jeg nu end ønsker at købe - der er dog ved det at de skal bruges i expert og jeg skal som minimum handle for 7500 ,-

- der er sket lidt siden jeg købte mit 46" samsung c6005 - som jeg har været ret så glad for!

så det skal dog som minimum være noget af samme kaliber :)

var i expert og kigge i går for at sundere terrænet , men må indrømme jeg er et stort spørgsmåls tegn hvad det angår lige nu - aner ikke hvad det skal være

Selve pengene er beregnet efter samsungs nuværende 6 serie

så valget ligger mellem

SAMSUNG UE46F6345

og et lg de os havde hængede

LG 47LN613

vil som minimum gerne ha smart tv - gerne med netflix og viaplay - 3d siger mig ikke det store
Men er ret så splittet , har ikke rigtigt opdateret mig på hvad der er godt og skidt siden jeg købte det c6005

Det kan dog os være en anden model - dog skal det som maks koste 7500 og være min 46"

takker på forhånd for hjælpen :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes ikke LGs 47LN613 er i samme kategori som det Samsung du havde eller det Samsung du kigger på. Du skal evt. i stedet op i nogle af de LG-modeller, som nævnes her (LA6xx modellerne):
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1364811081

Selvom Smart TV som udgangspunkt lyder attraktivt, så synes jeg stadig ikke det er brugervenligt nok til at det kan anbefales at smide penge efter det. Jeg tror du vil blive meget gladere for et nyt tv suppleret med f.eks. en Apple TV boks eller en spilkonsol (PS3 har Viaplay, men det kræver dog PS Plus abonnement).