Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rock
Hej
Kan någon hjælpe meg at fastslå par ting ang denne fjernsyn.
Er denne fjernsyn 50hz,og ikkede 600hz som samsung skriver.
I butik når jeg ser test demo fra samsung,PS64E8005 kan ikke folge med med panorering,den laver så meget hak i billede ,at det gør ondt i øjne at se på,medan andre samsung led tv kører meget jævnt.
Laver ps64e8005 hak ved almindeligt tv titande,sat modtager,kabel tv,osv.
Håber I kan hjælpe mig
Mvh
Af THM
Meget demomateriale i butikker er lavet til at køre godt på tv med høje hz tal, som i virkeligheden dækker over indsætning af ekstra udregnede billeder.
Slår man disse systemer fra er ps64e8005 et af de tv på markedet der bedst følger følger med, da panelets respons tid er rigtig hurtig, og det derfor er meget lidt slør.
Der er også mulighed for at slå dette system til, på samsung hedder det motion plus, hvis man foretrækker det i mine øjne kunstigt fydende billede...
Af rock
jeg har prøvet at slå til/fra digital stoj filter,til,og stædigvæk samme hakende i billede.
Da Ps64e8005 få signal over hdmi kunne jeg komme i menu FILM,som har 3 under menuer -auto1,auto2,og cinema smooth,som vil forbedre billede,men da tv få test mterial i 1080-50i signal,det var mulig at skifte kun auto1,og 2,ikke cinema smoth,da den first bliver synligt når tv,n få signal med 24hz materia. Aligvel billede var det samme (hakkede ved panorering).
Sælger sade at Ps64e8005 er 50hz fjærnsyn,og vil altid lave hakende billede ved(panorering) f.ex fotbol,etc.

Jeg ved ikke,men alle tv i butik få signal fra samme kilde som er pc,om det er problem,men i hvert fald billede på ps64e8005 var ringe.Faktisk den hade dåligste billede i panorering af alle tv i butiken,og der var ca 30 forskellige tv.

Ps: Ps 64e8005 har ikke motion plus. Den har cinema smoth,men den er kun aktiveret i inhåld med 24p signal,fex bluray.
Mvh
Senest rettet af rock 25. apr 2013, 07:54, rettet i alt 1 gang.
Af Jetsonboy
Det er en okay skærm, personligt selv synes jeg at der er så mange andre federe skærme i samme prisklasse. Har en ven som var nød til at aflevere den tilbage til butikken da han var meget skuffet over skærmen til f.eks spil og action film.
Hvor har du set på skærmen? :)
Af rock
Håber en der ejer dette tv kan af/bekrafte mystik ang panorering ved almindelig tv titande,fex. kabel tv,satelit modtger,hd sd,materiale.
Mvh
Af lennon
Det er en af markedets absolut bedste billedperformere uanset pris. Og mig bekendt er der ikke nævnt noget om panorerings issues i de meget fornemme test , som TV' et har fået på alle seriøse testsites . .
Af rock
Ja biledperformer,men som jeg skrev test materiale er meretydligt fex.panorering,og den test materiale er fra selve samsung! Jeg har set hvordan forskellige mærker viser dene materiale,og ps64e8005 var ringeste.
Af lennon
rock skrev:Ja biledperformer,men som jeg skrev test materiale er meretydligt fex.panorering,og den test er fra selve samsung! Jeg har set hvordan forskellige mærker viser materiale,og ps64e8005 var ringeste.
Jeg har selv C udgaven og kender to som har D udgaven og vi har alle flydende panoreringer .
Husk at testmateriale i butikkerne ofte netop er optaget hakkende for at vise hvad diverse udjævningskredsløb kan udrette .
Af rock
Jeg forstår ikke at fex panasonic plasma fra sidste år kører næSten hakefri,og Lg plasma hakefri,og ps64 laver meget hak i billede? Alle er sidste års modeller. Dvs ps64 har dårlig kredsløb. Faktisk ,igår har jeg snakket med samsung support ,og han siger at selve chip der styrer billede kan ikke følge med at vise billede hurtig nok.
Af kronholm
Så køb noget andet. ;) Har efterhånden læst en del om de forskellige plasma tv fra 2012, og har endnu ikke set nogle der mener at samsungs topmodeller skulle være nævneværdigt ringere end panasonic og lg's i forbindelse med panoreringer.

Til gengæld har jeg set flere der siger de kan se at billedet blinker på panasonic plasma, hvilket de ikke kan på lg og samsung.
Af THM
Den hakker ikke i fodbold, samsungs plasma tv er nogle af de bedste, hvis ikke de bedste tv når det kommer til bevægelseshåndtering i fodbold.
På en stor skærm vil den naturlige judder i kildematerialet fremstå tydeligere, og hvis du står tæt på i butikken og kigger endnu tydeligere.
Jeg har set den i xpert, hvor den viste en koncer, og der var ingen hak ved panorering henover publikum...