Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jezuz
hey drenge og piger.

jeg har lige købt en lg lm669T og har hentet plex meida server, mit spørgsmål er kan det passe den ikke kan afspille iso og img filer når jeg streamer fra computeren ? har opdateret tvèt
Af Michsq
Ja, sagtens. Det finder du næppe et fjernsyn, som kan. Der skal man over i en medieboks for at finde nogle, som vil æde de formater.
Af jezuz
Michsq skrev:Ja, sagtens. Det finder du næppe et fjernsyn, som kan. Der skal man over i en medieboks for at finde nogle, som vil æde de formater.

okay mange tak for svaret, var bare sikker på den kunne på en eller anden måde :D men så blev jeg så meget klogere
Af 3x79dk
jezuz skrev:hey drenge og piger.

jeg har lige købt en lg lm669T og har hentet plex meida server, mit spørgsmål er kan det passe den ikke kan afspille iso og img filer når jeg streamer fra computeren ? har opdateret tvèt

Hej

Prøv eventuel Mezzmo istedet for Plex: http://www.conceiva.com/products/mezzmo/features.asp

Står at det kan DVD + ISO streaming.

Ellers kan du lave dine isofiler om til MKV med MakeMKV. Har prøvet det og det virker fint.

Har selv lige fået samme tv og bruger twonky på min nas og Serviio på pc'en. Serviio er et dlna server program og er bare genial, da det kan lave rss med videoindhold om, så tv'et kan streame det. Plus det kan lave live streams om, så tv'et kan vise det.