Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#184817
Hej.

har lige fået mit 8 år gamle (og 52 KG tunge) LCD TV skiftet ud, med et Samsung UE46ES5505 - hvilket jeg som sådan er SUPER tilfreds med.

Dertil har jeg en Apple TV box (V3) og en Xbox, hvor jeg indtil nu har kørt Netflix på.

Når jeg så tester Netflix på Samsung Smart Hub, synes jeg at App'en er utrolig skrabet, ift. Apple TV Netflix App'en.

Man kan på Samsung's Smart Hub Netflix App, kun se meget få thumbnails ad gangen på skærmen og der er "kun" fritekstsøgning ift. film / serier. Ingen filtrering af genrer, eller afgrænset søgning i selve genren man vil se.

Dertil ser ud som om at noget af skærmbilledet mangler på Samsungen, sammenlignet med Netflix på Apple TV (er sikker på at det bare er sådan det ser ud).

Hvad er jeres oplevelse med Netflix App'en på Samsung UExxES5505 serien og er det samme "problem" på alle andre Samsung Smart TVs ?

Dertil synes jeg at Netflix på Samsungen, er utrolig sløv og langsom til at starte op, både sammenlignet med Apple TV og Xbox !

Ellers et super TV og synes da HBO kører OK, sammenlignet med Netflix.
Senest rettet af AndersPier 12. apr 2013, 13:21, rettet i alt 1 gang.
#184828
Efter noget mere søgning på Youtube, kan jeg på nedenstående video se, at Netflix på UExxES8XXX serien, er ligeså ringe. De må godt nok se at oppe sig, mht. den Netflix App

Se ca. 46 Sekunder inde i videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=i1PkQrAltA4

Den er ikke kun langsom, pga. hans bredbåndsforbindelse (selvom han skriver det) - jeg har en 60/60 Mbit fiber - her er den osse utrolig langsom om at starter, sammenlignet med Netflix på Apple TV og Xbox.

Samsung - det er en ommer ! Heldigvis software der kan opdateres. Det ser vi frem til !