Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gyldenløve
#183775
Hej alle,

Jeg skal ud og købe mig et nyt tv, da det gamle ikke har dvb-tunere osv.

Jeg har kigget på dette Samsung tv, da det passer i størrelse, pris og kan gå på nettet hvilket er vigtigt, da jeg bruger Netflix og Viaplay:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ue40es6100

Men da jeg absolut intet ved om tv spørger jeg lige; er dette et godt tv eller er det noget skrammel?

Mvh Christian
Af lgowner
#183778
tror det er svært at svare på i forhold til X, som du ikke har fundet.

alle tv er gode, der er nogen som er bedre og anmeldt end dem som aldrig anmeldes.

så vurdering af og godt i forhold til hvad? (at bare være et tv, så er det nok fint)
Af jones31
#183804
Gyldenløve skrev:Jamen så må det blive i sammenligning med disse to:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 40pfl5527t

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ue40es5500

Hvordan er de to i forhold til den første, og hvilken ville du investere i hvis loftet var ca 5000kr?

40pfl5527t levere efter min mening det bedste og mest naturlige billed. Men på smartdelen har samsung fordelen.
Af lgowner
#183811
PeterD skrev:Philips, da BILLEDET er vigtigere end al det "nymodens teknologi" som Facebook, Twitter etc. :)
korrekt, philips er jo også dem som har haft flere landsdækkende fejl, som kunderne ikke var glade for, når man ser nogle år tilbage.

vil klart holde mig fra philips, selvom de måske har lært af deres fejl.
Af PeterD
#183815
Nogle facts ville være rart....

Eller bliver det endnu, endnu en diskussion mellem Sydkorea og "resten af producenterne?"..?

Man kan også gå i Elgiganten og få smidt en koreansk skærm i nakken..De er nemli' altid på tilbud :D

Men igen. Deres skærme er flotte, så hvis trådstarter har en Smartphone fra Samsung, er det nok fedt hvis designet er i samme stil....
Af lgowner
#183818
PeterD skrev:Nogle facts ville være rart....
philips sendte en serie skærme på markedet med defekte paneler, og i starten intet ville gøre for at hjælpe købere. kan ikke huske om det er 4,5 eller 6 år siden. men sket er sket og beviset / påstanden var lousy håndtering fra philips side. og sådan en erfaring følger dig igennem livet.


edit: det jeg nævner var så i 2006/2007 så en del år tilbage. og jo de kan da have forbedret service niveau men ved ikke hvor mange år de skal lide for så mange der blev påvirket. og slet ikke om jeg vil se på deres tv igen, det er jo nok samme chefer som dengang, så de er ligeglade med forbrugeren også selvom sagen er forældet.