Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Endelig fik jeg taget mig sammen til at købe et fint tv, virkede super de første par dage, men ak lykken varede ikke længe, her til eftermidddag sad knægten og så tegne film på netflix, men da jeg selv skulle se noget her til aften får jeg bare denne fejl meddelse, laver jeg en test at forbindelsen virker den fint. Har intet ændret eller gjort siden i eftermiddags. Fant noget med at stille uret eller lave en geninstall, uret er fint, og gen-install kan den jo ikke uden kontakt til nettet. :s

Er sq svært uimponeret over et tv til 10k

Nogen der kan hjælpe??
Af mic_svendsen
Hejsa,

Jeg oplever nøjagtigt det samme, har netop på 46" modellen i torsdags, og har virket fint indtil nu, men her til aften oplever jeg præcis det samme som du beskriver. Jeg så så på samsungs hjemmeside at der er kommet ny firmware til svinet igår, på méd den via en usb fætter og en nulstilling af både tv og smart hub, nu er det som om at jeg gradvist kan benytte appsne i smart hub igen, men stadig sporadiske fejl. Jeg tror samsung har gang gang i noget vedligehold af smarthub serverne som påvirker det.. hvis fejlen ikke er forsvundet imorgen kontakter jeg deres support..

btw. kan du heller ikke gå på dr.dk via browseren?
Af mic_svendsen
det hele virker igen nu her. mhst. DR.dk, fandt jeg jo Runes fine DR NU app, det spiller bare..
Af otf
Jeg har mistet alle mine apps. Har opdateret det, men har ikke fået dem igen... Nogen der har oplevet det samme? + kan ikke åbne samsung appstore
Af Jesper100
Har nøjagtig samme problem, apps der forsvinder, smarthub og appstore virker ikke og der kommer error code "model blind" og en der hedder noget med "003" til sidst. Søgte på fejlkoderne i aftes og kunne se det var et generelt problem over alt i verden. jeg opdaterede firmwaren til 2003 men det hjalp ikke! Kan se nu, at der for et par dage siden blev frigivet en update 2004, så den skal jeg prøve at installere i aften, så må vi se hvad der sker!

Godt nok irriterende at have problemer med et 10k fjersyn mindre end en uge efter man har købt det !:(
Af Shark
Har samme fejl, men kan ikke komme videre. Forsøger at geninstallere men der sker ikke noget.

Opdaterede til 2004, hjalp desværre ikke.

Nogen ideer til hvad man kan gøre, ret træls efter 14 dage at 8005 ikke virker mere.
Af otf
tror ikke der andet at gøre end at vente på, at de får rettet op på fejlen