Log ind med sociale netværk
17. okt 2012, 11:30
DR lavede for nylig ændringer på deres hjemmeside. Den står også og loader på smartphone/tablet har jeg lagt mærke til, men kommer kort efter.
Mon ikke du oplever problemer efter denne ændring? Jeg tror ikke umiddelbart der er nogen løsning, da Smart TV-producenternes internetbrowser ikke holder sig til internetstandarderne.
Mon ikke du oplever problemer efter denne ændring? Jeg tror ikke umiddelbart der er nogen løsning, da Smart TV-producenternes internetbrowser ikke holder sig til internetstandarderne.
8. feb 2013, 23:50
Jeg har samme problem - har du fundet en løsning?
Jeg købte mit kort før jul, hvor det virkede de første par uger og så pludselig gik det i sort hver gang jeg forsøgte at komme ind på dr.dk... jeg ringede til samsung support, der ikke var forstående og blot mente det var noget midlertidigt med deres server, hvilket vil blive rettet inden for en uge - det er så bare ikke sket. Øv...
Jeg købte mit kort før jul, hvor det virkede de første par uger og så pludselig gik det i sort hver gang jeg forsøgte at komme ind på dr.dk... jeg ringede til samsung support, der ikke var forstående og blot mente det var noget midlertidigt med deres server, hvilket vil blive rettet inden for en uge - det er så bare ikke sket. Øv...
18. feb 2013, 17:12
DR Nu videoafspiller til Samsung TV
Den kan installeres på følgende måde:
1. Man skal oprette en bruger der hedder develop.
2. Log ind med brugeren develop.
3. Under settings er der nu en ny menu der hedder development og her kan man indtaste en IP adresse: 90.185.152.76
4. Herefter skal man vælge programsynkronisering og så burde der komme et DR Nu player ikon.
Det virker kun på 2012 Samsung.

Den kan installeres på følgende måde:
1. Man skal oprette en bruger der hedder develop.
2. Log ind med brugeren develop.
3. Under settings er der nu en ny menu der hedder development og her kan man indtaste en IP adresse: 90.185.152.76
4. Herefter skal man vælge programsynkronisering og så burde der komme et DR Nu player ikon.
Det virker kun på 2012 Samsung.

26. feb 2013, 21:32
Når jeg prøver at oprette en bruger der hedder :
develop,
Skriver den at brugeren/ brugernavn findes allerede
Hvad gør jeg forkert?
Jimmi
develop,
Skriver den at brugeren/ brugernavn findes allerede
Hvad gør jeg forkert?
Jimmi
2. mar 2013, 05:12
Jeg antog at det var noget af det Javascript der bliver brugt på DRs hjemmeside der drillede browseren.
Jeg bruger DR NU appen til Ondemand indhold.
Livestreams fixede jeg ved at lave en side med JW playere der var hooked up til DRs live streams.
Ikke så elegant, eller let, men det virkede og uden nogle debug muligheder i selve TV'et er det ret svært at finde fejlen, så det kan afhjælpes.
Jeg bruger DR NU appen til Ondemand indhold.
Livestreams fixede jeg ved at lave en side med JW playere der var hooked up til DRs live streams.
Ikke så elegant, eller let, men det virkede og uden nogle debug muligheder i selve TV'et er det ret svært at finde fejlen, så det kan afhjælpes.
Log ind med sociale netværk