Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jensentv
Jeg er ved at købe nyt TV .. vil gerne ha en lække flad som kan det meste. Jeg vil gerne - via en åben browser gå f.eks på DR's hjemmeside og se sidste afsnit af borgen igen. Men der kræves Flash understøttelse.

Jeg ved at til DR.nu skal der anvendes HBB teknologi og har lidt styr på hvilke TV som understøtter HBB.

Flash derimod er der ikke meget information at hente om.

Nogen som kender en lækker flad som undersøtter flash ?

En som ikke gider diverse bokse...

Mv
Henrik
Af jones31
Jensentv skrev:Jeg er ved at købe nyt TV .. vil gerne ha en lække flad som kan det meste. Jeg vil gerne - via en åben browser gå f.eks på DR's hjemmeside og se sidste afsnit af borgen igen. Men der kræves Flash understøttelse.

Jeg ved at til DR.nu skal der anvendes HBB teknologi og har lidt styr på hvilke TV som understøtter HBB.

Flash derimod er der ikke meget information at hente om.

Nogen som kender en lækker flad som undersøtter flash ?

En som ikke gider diverse bokse...

Mv
Henrik

det gør alle LGs smart tv også.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Flash understøttes, men ikke i nyeste version. Adobe har derudover allerede stoppet udviklingen af Flash til både mobile enheder og Smart TV.

Jeg har endnu ikke fået særlig mange streaminghjemmesider frem på Smart TV, på trods af deres løfte om "Flash-understøttelse".
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jensentv skrev:Jeg ved at til DR.nu skal der anvendes HBB teknologi og har lidt styr på hvilke TV som understøtter HBB.
Hbb hænger ikke sammen med selve DR NU hjemmesiden via en browser. Det giver blot mulighed for at se on-demand-programmer fra DR, når du ser deres tv-kanaler. Typisk ved at trykke på den røde knap på fjernbetjeningen.

Det kræver dog også, at din tv-udbyder har åbnet for Hbb-tv.
Af Jensentv
Hej Rasmus ..

DR har fint adgang til HBB. Det virker perfekt på et billigt phillips 5007 til 4.000 fra Føtex og en gammeldags antenne på taget.

Selv tror jeg at jeg vælger at købe en lille boks MK808 - og så er der vist ikke meget jeg ikke kan.
Af Jensentv
Boksen er fundet til 350,00 og kobles til trådløst internet og en trådløs mus