Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HansUE
Hej alle.
Er der ikke 'en som vil prøve om man kan komme ind på Danmarks Radio's hjemmeside "www.dr.dk" via browseren der findes i Smart TV funktionen.
Når jeg forsøger går billedet i sort efter nogle sekunder og derefter kommer flg. fejlmeddelelse "Browsersession sluttede p.g.a. manglende hukommelse eller andre ukendte årsager".
I flg. Samsung support er der ingen Samsung Smart TV, som kan komme ind på hjemmesiden, da DR har ændret koden hjemmesiden er bygget op af, og at det derfor er et problem for DR, ikke for Samsung??
Mvh.
Hans.

Se mit tidligere indlæg, der er lidt mere uddybende:

http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=28050
Af Sunebune
Hej - jeg kunne heller ikke åbne dr.dk i browseren på mit Samsung UE40ES5505. Den gik også i sort. Jeg har returneret tv'et (af andre årsager) og har nu et LG på prøve, og her kan man godt åbne dr.dk i browseren. Man kan også åbne live-tv, men det hakker og er ikke tilfredsstillende.

Nu ved jeg ikke om det er DR NU du er interesseret i, men i så fald ved du måske også at der eksisterer en uofficiel DR NU-app til Samsung tv. Du finder den nemt på google. Den kan ikke spille live-tv, men alt det andet :-)