18. jan 2013, 17:12
Så har jeg prøvet Youbio på min Lg Lm 760 og konstateret at Film ikke har Dolby 5,1 Lyd men dog Dolby 2,0 . Pcm lyd på c more kanalerne. Brugerfladen er meget dårlig og meget langsom at navigere rundt i. Jeg kan feks. Ikke få hvilke serier man kan se frem på skærmen. Bruger man søg funktionen kommer der dog forslag frem. Man er faktisk nødt til at bruge sin pc for at man hurtig kan komme rundt for at se hvilket indhold der egentlig er i Youbio for der er virkelig meget. Jeg har kørt i Netflix i et par måneder nu og her er Brugerfladen langt bedre og den er meget hurtig at navigere rundt i. Det er jo nok forhåbentlig stadig en prøvever. den app til Lg for den skal blive meget bedre!! Ikke noget jeg vil betale 99 kr. for. Det skal blive meget bedre ellers en skam for indholdet af Film Og serier ser da meget spændende ud. Koster jo 20 Kr. mere end Netflix og som jeg ser det er film især af nyere dato. Det gode er jo at man kun binder sig for en Måned på Youbio og Netflix imodsætnig til HBO hvor det vel er 6 Mån
LG C4 på vej
HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
Cambridge CXN musikstreamer
Dali Opticon 6 + Vokal Center
9.1 Atmos