Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jones31
Ville bare lige informere om, at youbio er kommet som app på mine LG tv som 32ls570t og 47lm760t. Så der ligger en opdatering til det nu, så kommer den frem på tv'et.
Af janbau
Så har jeg prøvet Youbio på min Lg Lm 760 og konstateret at Film ikke har Dolby 5,1 Lyd men dog Dolby 2,0 . Pcm lyd på c more kanalerne. Brugerfladen er meget dårlig og meget langsom at navigere rundt i. Jeg kan feks. Ikke få hvilke serier man kan se frem på skærmen. Bruger man søg funktionen kommer der dog forslag frem. Man er faktisk nødt til at bruge sin pc for at man hurtig kan komme rundt for at se hvilket indhold der egentlig er i Youbio for der er virkelig meget. Jeg har kørt i Netflix i et par måneder nu og her er Brugerfladen langt bedre og den er meget hurtig at navigere rundt i. Det er jo nok forhåbentlig stadig en prøvever. den app til Lg for den skal blive meget bedre!! Ikke noget jeg vil betale 99 kr. for. Det skal blive meget bedre ellers en skam for indholdet af Film Og serier ser da meget spændende ud. Koster jo 20 Kr. mere end Netflix og som jeg ser det er film især af nyere dato. Det gode er jo at man kun binder sig for en Måned på Youbio og Netflix imodsætnig til HBO hvor det vel er 6 Mån
Af jones31
janbau skrev:Så har jeg prøvet Youbio på min Lg Lm 760 og konstateret at Film ikke har Dolby 5,1 Lyd men dog Dolby 2,0 . Pcm lyd på c more kanalerne. Brugerfladen er meget dårlig og meget langsom at navigere rundt i. Jeg kan feks. Ikke få hvilke serier man kan se frem på skærmen. Bruger man søg funktionen kommer der dog forslag frem. Man er faktisk nødt til at bruge sin pc for at man hurtig kan komme rundt for at se hvilket indhold der egentlig er i Youbio for der er virkelig meget. Jeg har kørt i Netflix i et par måneder nu og her er Brugerfladen langt bedre og den er meget hurtig at navigere rundt i. Det er jo nok forhåbentlig stadig en prøvever. den app til Lg for den skal blive meget bedre!! Ikke noget jeg vil betale 99 kr. for. Det skal blive meget bedre ellers en skam for indholdet af Film Og serier ser da meget spændende ud. Koster jo 20 Kr. mere end Netflix og som jeg ser det er film især af nyere dato. Det gode er jo at man kun binder sig for en Måned på Youbio og Netflix imodsætnig til HBO hvor det vel er 6 Mån
Kan fortælle dig at jeg har haft fat i Yousee, app'en er først 100 % klar om en uge, de fik først det afvise igår at nu havde LG lagt den på. Men de mangler stadig og gøre den helt færdig. Jeg forklarede dem også hvilke fejl der var.
Af janbau
Det lyder godt det er jo også først fra 1 feb man skal betale så , jeg er også den type der altid skal prøve det sidst nye .

Det der er vigtig for mig er :

Dolby 5.1 lyd
Et god brugerflade lignende Netflix ville ikke være så tosset .
Den skal være hurtig at bevæge sig rundt i .

En stor fejl er det at man måske kan komme til at starte en af de film som ikke er med i ens abonnement ??? .
Her bør man skulle indtaste sin Pinkode !

Som jeg ser menuen som den er nu kan man godt nok klikke på Abonnement i toppen af skærmen og de film som man skal betale for forsvinder så men aligevel ikke så godt .

Især hvis man har børn i huset kan det blive en dyr fornøjelse ! . Jeg har godt nok ikke prøvet at starte en betalings film endnu så jeg ved ikke om den forlanger ens Pinkode ?
Af janbau
Kunne se at der samtidig var kommet flere aps til Lg fladskærme som

Eurosport Player
Af jones31
janbau skrev:Kunne se at der samtidig var kommet flere aps til Lg fladskærme som

Eurosport Player
Ja den har de også fået. Du skal taste en pinkode ved betalingsfilmenr som du selv laver under instillinger.
Af janbau
Tak