Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#179809
Hej alle.

Nogen der kan fortælle mig, hvorfor mit ES8005 er extremt langsomt i "Smart-Hub"?

Når jeg f.eks prøver at hente apps, prøver den at "Connecte" i 30-60 sec?
Jeg har kablet forbindelse direkte til min router

yderligere forsvinder mine apps af sig selv?

Den kommer også med forskellige fejlkoder. f.eks "Error code 021 & error code 013"?

med venlig hilsen

Anders Baun
Af AndersBaun
#179814
Hmmm.. jamen der har jeg jo forklaringen. syntes det er latterligt at Samsung ikke officelt melder ud der er problemer.

Man kunne evt få en form for "pop-up" meddelse på tvét om driftforstyrelser osv
Af Shark
#179870
Har skrevet med Samsung idag, først ville eller kunne de ikke komme med en dato, men tidligst mandag skulle det virker, men ingen garanti