Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tge
er der nogle der har samme problem som jeg : kan godt komme ind på youtube , men de fleste videoer kan ikke vises , efterhånden er det kun 'hjemmelavede' videoer der kører , jeg har opdateret tv'et til nyeste FW , 1025.1 , og af/geninstalleret youtube app'en , intet virker.........

any comments ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Får du fejl når du prøvet at starte visse videoer eller kan du simpelthen bare ikke finde mange af de samme videoer som på youtube.com?

Sidstnævnte skyldes, at YouTube på et Smart TV ikke karakteriseres som "en PC" og derfor er det ikke muligt at se en hel del videoer, idet Google åbenbart ikke har været særlig betænksomme eller professionelle i deres vilkår, der gælder for alle de ældre videoer og visse i dag.
Af tge
ikke en fejl som sådan , får bare beskeden 'denne video kan ikke vises' , næste video på listen starter om xx sekunder'

og den kan som regel heller ikke vises , så kan der pludselig være en 5-6 numre nede af listen , der kører fint nok :s

det har virket perfekt indtil for ca. 14 dage siden , og jeg har ikke opdateret tv eller youtube app før forleden dag (for at forsøge at få det til at spille igen)

det eneste anderledes er at der i nederste højre hjørne skrives ordet 'VEVO' , men om det gælder alle videoer ved jeg ikke , men ved dem der ikke kan afspilles der står det ;;)