Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Julia-bn
Hej
Jeg har lige købt et Samsung UE40ES7005.
Havde først problemer med at finde de digitale kanaler, men fandt hjælp i en anden debat.
Internetforbindelsen har jeg desværre ikke kunnet finde en løsning på. Jeg har trådløst netværk, og tv'et finder automatisk min router på netværkslisten, og der er fint signal, men når jeg forsøger at logge på giver den flg. meddelse "Kan ikke tilslutte trådløs router. Prøv dette: ...". Og så foreslår den at genstarte routeren og sikre at der ikke er en adgangsnøgle, der skal indtastes (hvilket jeg har forsøgt flere gange og sikret at den er tastet korrekt.) nettet virker helt fint på både Tlf og computere.
Nogen der kan hjælpe?
Af lunkenstein
Jeg har nøjagtig samme problem og har både opdateret TV Samsung 6715 40" samt min ZyXEL router NBG-419N med seneste firmware. Er der ikke nogen der kan komme med input? :((
Af dfds
har du prøvet med WPS-knappen

det sikre dig med forkert intastning
Af Vindfeld
havde det samme problem på min svigerindes 8005 model
og en genstart af router var ikke nok.
Jeg nulstillede routeren helt til fabriksindstillinger og det hjalp
Af lunkenstein
Tak dfds,bruger wps adgang og der går fint til med at få adgang til routreren og netværket. værk. Det er den videre adgang til Nettet der er problemet. Vores 2 notebooks har derimod fin adgang!
Af lunkenstein
Til Vindfeld
Tak for tippet! Prøver at nulstille routeren, så må vi se!
Af lunkenstein
desværre Vindfeld, det hjalp ikke. Har stadig adgang til Netværket, men ikke videre til Nettet!
Af Vindfeld
er det trådløs du køre på, eller kabel?
Af Vindfeld
har du mulighed for at teste det med kabel
Af dk9000
Hvem er din udbyder ?

Hvis det er stofa skal du melde dit til always on, dette har hjulpet på mange kunder jeg har haft og sågar sat udstyr op for.

Hvis dette ikke hjælper kan du prøve at portfowarde porten fra dit tv inde i din router

www.portforward.com (mener jeg den hedder)

Hvis dette stadig ikke virker, så KAN det være fordi de 2 stk udstyr ikke kan snakke sammen eventuelt pga, forskellige standarder.

Tjek evnt. hvad standard din router køre(n,g osv)
Af lunkenstein
Kære alle! Tak for hjælpen. Det viste sig at der var for lang afstand imellem TV og router. Løste sig da jeg flyttede router til 5 m fra tv, i stedet for 10. Tror dog at jeg laver en fast forbindelse, da 3D ikke er godt, formentlig pga af for lav hastighed når trådløs forbindelse. Ellers fedt med de mange aps! Glæder mig også til at komme igang med All Share!