Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chaui
Har selv problemer. men kan anbefale dig og bruge youtube på telefonen/tablet'en og så når du har fundet en video du gerne vil se på mobilen skal du benytte dig af Youtube TV, den ber om en Pairing code, som du kan få fra Youtube app'et på dit TV. og når den er tastet ind i youtube på mobilen så trykker du bare play på de videoer du finder og så starter de op på Tv'et istedet.
Af Jens Sørensen
Hej Chaui
Tak for fiffet - det virker helt ok.
Dog forestiller jeg mig at der findes en metode, hvor man også kan få tablet tastaturet til rådighed for fx generelle søgninger på internet mv.
Såfremt nogen kender fremgangsmåden vil jeg fortsat gerne høre om det, og skal nok selv melde tilbage såfremt jeg finder det af anden vej.
Mvh.
Af vandm56
Samsung Galaxy s Når tastaturet er på så skal du trykke på tal nederst til venstre på tastaturet
Af Jens Sørensen
vandm56 skrev:Samsung Galaxy s Når tastaturet er på så skal du trykke på tal nederst til venstre på tastaturet
Hej vandm56 Din lidt korte vejledning gav anledning til et par erfaringer mere, bl.a. at Tablet' skal være i fjernbetjeningsmode for at virke. Så tak for det. :)
Hvor ville det dog have været pragtfuldt med en ordentlig vejledning fra Samsung omkring dette tema O_O
Venlig hilsen
Jens (Vandm52)