Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Boost
Hej

Skal have skiftet mit gamle 32" Zepto tv, og har kig på Samsungs 55" ES6805.
Valget er faldet på Samsung da de, så vidt jeg ved, er de eneste der har en Yousee app, hvor man kan leje film osv.

Men så kommer jeg til at tænke på brugen af smarthub.
Er det overhovedet noget folk bruger ?
Og er Panasonic og LG smarthubs lige så gode eller dårlige som Samsungs ?

Nu ved jeg ikke hvilke apps, man kan få til de forskellige smarthubs (findes der en liste?), men min forestilling er at Samsung har det største udvalg?

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk bruger deres smarthubs til.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi har en liste her, men den er ikke blevet opdateret i et stykke tid (der er dog heller ikke sket de store ændringer).
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1311841679

Den liste bliver opdateret når vi har været igennem de nye 2012-fladskærme.

Derudover så må jeg personligt sige, at Smart TV-platformene mangler meget for at være på et niveau, hvor jeg kan anbefale dem. Jeg ved, at der kommer en masse nye apps her i 2012, men om det ændrer på den overordnede konklusion tror jeg ikke. Billedkvaliteten i videotjenesterne er stadig et af de punkter, der får stor kritik.
Af bleed_blue
Bruger jeg smarthub på mit samsung tv? Ikke det mindste. iPad (eller en anden tablet) er en meget bedre løsning.
Af Boost
Tak for svarene.

Så var det som jeg tænkte.
Det er i hvert fald ikke smarthubben der skal have indflydelse på ens tv-valg.

Off-topic:
Jeg skifter også lidt i mellem et par tablets.
En Windows 8 Acer Iconia, en iPad 1 og en Samsung Galaxy Tab 10.1 :D

Acer tabletten bruger jeg dog mest hvis jeg skal se DR HD, da mit nuværende tv ikke kan tage digitale kanaler, og Acer tabletten har en HDMI udgang, så det er dejlig nemt at slutte til tv'et.
Af AndreasL
Jeg bruger smarthub vildt meget xD Ihvertfald viaplay app'et, resten, aldrig :D !
Af lgowner
Boost skrev:Acer tabletten bruger jeg dog mest hvis jeg skal se DR HD, da mit nuværende tv ikke kan tage digitale kanaler, og Acer tabletten har en HDMI udgang, så det er dejlig nemt at slutte til tv'et.
+1, jeg bruger dog asus og så bruger jeg primært netflix derigennem, da HbbTV nu giver mig dr update tilbuddene.
der er kun BBC iPlayer som jeg bruger på LG tv't, da kvaliteten er god.
så er der en del tyske musik smartapps som kan være gode når der skal mixes nyeste musik video'r.
3D world er sjov i nogle minutter som ny smartapp, dog ikke noget vedvarende. så ja, man kan nok godt sige at smartapps burde vægte mindst ved nyt køb.