Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle.
Håber I kan hjælpe..
Har et SamsungTV fra 2010 med DLNA osv. og har lige anskaffet mig denne fra Verbatim: http://www.hifiklubben.dk/produkter/str ... sk_2tb.htm

Når jeg smider filer over på min netværks harddisk, kan jeg ikke finde dem på mit Samsung TV, jeg kan fint finde den over netværket og på andre computere, men ikke hverken åbne billeder, film eller andet.. Den kan ikke finde nogle af de filer jeg har lagt på.. Der ligger .avi, .mkv, .jpg, .jpeg.. Hvad gør jeg forkert?

Mit TV er koblet på trådløs net, Verbatim er koblet på netværket med kabel.

Mvh
AO
Af AO
Det skulle jeg mene, eftersom jeg sagtens kan få den frem på både PS3 og mit Samsung TV? Men ikke afspille/finde nogle af de filer jeg har lagt over..

Eller har jeg glemt noget?
Af Gadeberg87
Jeg ve at på min Synology skal film ligge i en bestemt mappe, videos, som er forudbestemt, og billeder i en bestemt mappe, pictures og det samme med musik. Det kan være det at hos Vabatim at det også er låst til en bestemt mappe før det kan afspilles over DLNA?
Af AO
På den her Verbatim er der 2 forskellige "mapper" til hver type, en i personlig og en i family folderen.. Har lagt filer i begge mapper for at tjekke om det skulle virke, men gør det ikke :-/

Heller ikke hvis jeg prøver igennem min PS3
Af Gadeberg87
hmm, så tror jeg desværre ikke jeg kan hjælpe dig. Har du set i manualen?
Af AO
Jep har jeg prøvet.. Den skriver desværre intet overhovedet omkring problemer men udelukkende om hvordan man "starter" den op.. Og har googlet rundt de sidste mange timer, uden held :-(
Af Tommy K
Så vidt jeg ved, så "koder" TVet dine optagelser fra Samsung så du ikke kan anvende dem på andre medier fysisk - tage en film med over til vennerne, dette af hensyn til licensrettigheder.
Film (originale) , billeder etc. fra andre medier skal kunne afspilles den anden vej rundt.