Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Mit sprit nye UE55D8000, som er en måned gammel - Tænder og slukker pludselig af sig selv.

Fejlen kom i dag, jeg har intet haft ændret på fjernsynet eller noget som helst.

Så snart jeg tænder det, går der 3 min, så slukker det og tænder igen og sådan gør det konstant, når jeg altså selv har tændt fjernsynet. Det ret nitten og se film med.

Har læst et lignende indlæg her inde, så prøvede og flytte kanalguide, over på "Rovi On Screen" og fejlen kommer stadig, nu har jeg sat den tilbage på "Samsung" og har stadig samme problem.

Hvis jeg går ind under Support og vil trykke på Softwareopdatering, så kan jeg heller ikke det, den står "utydelig", altså ikke Aktiv.

Mit net er sat til(Wireless) og det virker.

Nogen som har haft samme fejl og har en løsning evt?
Af MortenTKKristensen
Hej Simon,

Der er kommet en ny frmware opdatering her til morgen - se i øvrigt mit opdaterede indlæg andet steds.

Hent firmwaren fra Samsung.com (version 1018), pak den ud på en USB-nøgle og sæt den bag i fjern'eren - - opdater via USB som skrevet på skærmen.

Held og lykke :-)
Af simonbrask
Tak for det.

Har jeg prøvet nu.

Den bliver stadig ved med det og når jeg endelig kan komme ind i Software opgradering, og så kan vælge USB, så kræver det nettet er tilslutter først os. Når det så er det, og jeg går der ind, så hvis jeg er HELDIG at den finder en USB pind, så sker der intet når jeg vælger pinden, så ryger den bare ud på skærmen igen og så sker der intet.
Af T.Absalon
Jeg har en UE40D8005. Jeg går ud fra at indholdet i det, er stort set det samme som i dit.

Jeg har også kæmpet en sej kamp for at få det til at fungere bare nogenlunde tåleligt.

Hvis du stadig har 3-minutters fejlen, så vil jeg råde dig til at lave en genopsætning via Plug & Play funktionen (Menu-> System -> Plug & Play). Koden er 0000.
Det fik i hvert fald mit fjernsyn ud af "jeg vil kun køre 3 minutter af gangen" mode.

Og så lad endelig vær med at slå over på Rovi guiden.