Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cyberlion
Hej. Er tæt på at købe dette tv. Er der nogen der har erfaring med at få Netflix på den model. Panasonic siger selvfølgelig at man ikke kan, meeeeeen mon det nu også kan passe ??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Man kan ikke ligesom på eksempelvis Samsung og Sonys Tv blot vælge USA, som land (efter man har opsat DNS), men jeg tror, at man gennem servicemenuen kan ændre "region" på Tv'et. Det kan man hvert fald på LGs Tv, hvor man heller ikke kan finde USA under Smart TV indstillingerne.

Hvordan Panasonic så ser denne ændre i servicemenuen mht. garanti, ved jeg ikke.
Af Cyberlion
Hej. Hvordan komme man ind i den servicemenu ?? Det tv driver mig til vanvid fordi de banditter har lukket for alt guf her i norden.
Af BrianH
Cyberlion skrev:Hej. Hvordan komme man ind i den servicemenu ?? Det tv driver mig til vanvid fordi de banditter har lukket for alt guf her i norden.
Søg med google... Har ingen anelse om, hvorvidt det virker, men der er en der skrev

"The hidden menu is accessed by highlighting the language setting in the setup menu, and holding the surround button on the remote down for about 5 seconds. "

Men det aktuelle tv var ikke VT30, men en anden panasonic...
Af Cyberlion
Ingen surroundknap på den fjernbetjening. ;O(
Af BrianH
På knapperne på siden af tv'et skal du holde knappen inde som man skifter kanal nedad med. Mens du gør det, skal du trykke 3 gange på 0 (nul) på fjernbetjeningen... Prøv om det ikke virker :)
Af Cyberlion
Tak for det. Nu er jeg inde i menu´en, men det ligner noget jeg vil få lavet en masse lort i. Vist kun for Panasonic folk. :(
Af BrianH
Cyberlion skrev:Tak for det. Nu er jeg inde i menu´en, men det ligner noget jeg vil få lavet en masse lort i. Vist kun for Panasonic folk. :(
Tør du ikke alligevel? :) :)
Af Cyberlion
Jow...hvis jeg kunne gennemskue hvad jeg skulle ændre på inde i den menu.
Men der er ikke noget oplagt at ændre på derinde, for så vidt angår mit ringe kendskab til de menupunkter. O_O
Af BrianH
Er der andre der har prøvet noget brugbart i den "hemmelige" menu?
Brugeravatar
Af MigSelv
Et godt råd, før det går galt : Hold fingrene fra servicemenuen, hvis du intet kendskab har til den.
Af BrianH
MigSelv skrev:Et godt råd, før det går galt : Hold fingrene fra servicemenuen, hvis du intet kendskab har til den.
Godt råd, der måske siger sig selv, men der må være en eller anden der har forstand på menuen