Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mk89
Hej :)

Jeg var i fredags ude og købe nyt tv, og valget faldt på et Samsung UE55d7005, hvilket jeg er meget tilfreds med indtil videre :)

Men her kommer så mit spørgsmål og mit søgen på svar.
Jeg har en Viaplay konto, med adgang til alt men når jeg logger ind, finder noget jeg gerne vil se så kommer det der vindue frem, hvor der står en lille beskrivelse og afspil. Men jeg kan ikk klikke på noget? Klikker ''enter'', men ingen ting sker?

Er her nogen som kan fortælle mig, hvordan jeg afspille serier, tv og film på Viaplay App'en?

På forhånd tak :)
Af Tommy K
Har også et Samsung (Dog et UE46D6505) - frem til Viaplay via SMART, og [Return/Enter] - derefter logind på Viaplay og når filmen er valgt, så trykkes [Return/Enter] - der hvor der står "Afspil" i rødt.
Det har virket hver gang omend jeg måske har skullet trykke [Return/Enter] et par gange.
Af Mk89
Tak for dit svar :)
Men det er nøjagtigt det jeg gør, men der kommer bare ikke noget :( Hvor lang tid går der ca. før den begynder at afspille hos dig?
Af Tommy K
Du har husket at sætte netværksdelen op? (Ja, undskyld spørgsmålet)

Altså enten via WiFi - burde være indbygget, eller via ekstern dongle, eller LAN.

Viaplay starter med det samme, dvs. indenfor et par sekunder.

Bare til orientering, så havde jeg kontoen i forvejen, og brugte log-ind data fra denne.

Spontant har jeg ikke andre gæt, men skriv endelig :-)
Af Mk89
Jo Jo hehe, har skam sat det hele op, for kan streame og det hele. Havde også Viaplay konto i forvejen, som jeg bare loggede ind på, og kan også se min konto info der inde, men kan bare ikke afspille :( Og har også prøvet det som du skrev, men uden held. Kan det være en fejl i TV'et?
Af Tommy K
Tjah:

- softwareopgradering af TV'et
- Resette router
- Resette evt. set top boks

Ellers kan jeg ikke se hvad anledningen skulle være.