Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bikkelmoysen
Har lige modtaget mit G30 tv og forsøger at oprette forbindelse til internettet via kabel. Når jeg tester forbindelsen inde i menuen (indstillinger -> opsætning af netværk -> Test forbindelse) kører den fint igennem uden problemer, men når jeg forsøger at oprette forbindelsen via Viera Connect får jeg meddelsen: "Kommunikationen med serveren blev afbrudt (005)".

Tænker at det kan være fordi jeg har stofanet som internetudbyder og der skal man jo igennem en SignOn side før der er hul igennem. Men hvordan kan jeg komme omkring dette når jeg ikke kan åbne en browser på mit tv?
Der må være andre der har et panasonic tv med viera connect og stofanet som udbyder som har oplevet samme problem?

På forhånd tak!

bikkelmoysen
Af steen6400
Du kan tilmelde fjernsynets MAC adresse til always on på Stofas hjemmeside, alternativt din router, så er der ingen der behøver at logge på længere. Support kan også gøre det.
Af bikkelmoysen
steen6400 skrev:Du kan tilmelde fjernsynets MAC adresse til always on på Stofas hjemmeside, alternativt din router, så er der ingen der behøver at logge på længere. Support kan også gøre det.
Ahh tak for tippet, det vil jeg prøve. :)