Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af THM
lige netop plasma behøver ikke være det rigtige valg for alle. der er fordele og ulemper både ved lcd og plasma. og selvom jeg har plasma ku jeg da sagtens se fordele i at have lcd istedet, men der vil følge andre ulemper med :)
som edinger skriver fravælger mange imidlertid plasma af uvidenhed, fordi de har hørt dårligt om det, da det kom frem for år tilbage, og fordi det er en "gammel" teknologi og "led" er det nye(og mest markedsførte) og defor må være bedst.
Senest rettet af THM 3. jan 2012, 20:04, rettet i alt 1 gang.
Af zarabiuk
@edinger

Jo men end ikke VT30 er perfekt, uantastet Samsungs markedsføring. Der findes også en del tråde om fejl og mangler på netop VT30, eller Samsungs plasma'er for den sags skyld.
Det der irriterer mig er, at så snart der er éen der spørger om et LCD tv, så kommer svaret "nej, nej du skal købe et plasma"...og nej det skal han så ikke nødvendigvis. Han skal, som du selv siger, søge information om fordele og ulemper ved de specifikke TV han overvejer, og så træffe sin egen afgørelse. Det er en del af at træffe et informeret valg, som du siger, at bruge sine egne øjne, sin egen fornuft og finde ud af hvad man kan leve med, og hvad han ikke kan leve med, for den uheldige sandhed er at hverken plasma eller LED er perfekt, og at der findes svipsere og mandagsmodeller derude af alle TV. ;)
Af hyber8
har været ude at se Panasonic TH-42PX80E synes ikke det er så pæn i Design. ved godt at det ikke handle om med men det må godt hade Udseendet med sig så det bliver samsung 8000 i str 55
Af Tsunami85
hyber8 skrev:har været ude at se Panasonic TH-42PX80E synes ikke det er så pæn i Design. ved godt at det ikke handle om med men det må godt hade Udseendet med sig så det bliver samsung 8000 i str 55
Det TV har fået Top Anbealing Award herinde og skulle være et rigtig godt TV. Designet synes jeg personligt er det flotteste jeg har set til dato. Jeg tror du bliver rigtig glad for det TV! Jeg minder om/anbefaler at indstille det jf. Rasmus' test: Samsung UExxD8005

Mvh,
Jesper
Af hyber8
har selv lige købt Harman Kardon AVR 355 og dvd Samsung BD-D8200N
Af ThomasT1976
hyber8 skrev:har været ude at se Panasonic TH-42PX80E synes ikke det er så pæn i Design. ved godt at det ikke handle om med men det må godt hade Udseendet med sig så det bliver samsung 8000 i str 55
Er det ikke et gammelt tv?
Brugeravatar
Af edinger
Mit gæt er, at der skulle have stået "VT30" – som dog efter min opfattelse er markedets flotteste skærm og den skærm, som giver det største kvalitetsindtryk.

Men det er naturligvis subjektivt. Og sekundært.