Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pestong
Hej alle i kloge hoveder

Jeg købte et Philips 32" i går, men har kæmpet siden jeg satte det i stik kontakten

Mit problem er at jeg ikke kan finde nogen HD kanaler overhovedet

Har været hele philips hjemmeside igennem uden held
http://urlhttp://www.philips.dk/c/tv/40 ... ifications

Data for tv'et: 32PFL4606H/12:
Billede/display
Display: LCD Full HD
Diagonal skærmstørrelse (metrisk): 81 cm
Diagonal skærmstørrelse ("): 32 tommer
Panelopløsning: 1920 × 1080p pixel
Billedformat: 16:9
Lysstyrke: 400 cd/m²
Dynamisk skærmkontrast: 100.000:1
Svartid (typisk): 2 ms
Billedforbedring: Pixel Plus HD, Digital Natural Motion, Aktiv kontrol, 400 Hz Perfect Motion Rate
Lyd
Udgangseffekt (RMS): 20 W (2 x 10 W)
Lydforbedring: Automatisk lydstyrkejustering, Ren lyd, Incredible Surround, Diskant- og basregulering
Tilslutningsmuligheder
Antal HDMI-tilslutninger: 3
EasyLink (HDMI-CEC): System-lydkontrol, System-standby, Afspilning med et tryk, Systeminfo (menusprog)
Antal komponenter i (YPbPr): 1
Antal scart-stik (RGB/CVBS): 1
Antal AV-tilslutninger: 1
Antal USB-stik: 1
Andre tilslutninger: Antenne IEC75, Common Interface Plus (CI+), Digital lydudgang (koaksial), PC-indgang VGA + lydindgang L/R, Hovedtelefonudgang
Multimedieprogrammer
Multimedietilslutning: USB
Formater for videoafspilning: H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4
Formater for musikafspilning: MP3
Formater for billedvisning: JPEG
Komfort
Elektronisk programguide: 8 dages elektronisk programguide
Nem installation: Guide til kanalinstallation, Guide til indstillinger
Brugervenlig: Et enkelt tryk på knappen Home, Brugervejledning på skærmen
Skærmformat-justeringer: 4:3, Automatisk udfyldning, Autozoom, Filmudvidelse 14:9, Filmudvidelse 16:9, Undertekst-zoom, Super Zoom, Uskaleret, WideScreen
Tekst-TV: 1000 siders smarttekst
Firmwareopgradering: Automatisk firmwareopgraderingsguide, Firmwareopgradering via USB
Tuner/modtagelse/transmission
Digital TV: DVB-C MPEG2*, DVB-C MPEG-4*, DVB-T MPEG-2*, DVB-T MPEG-4*
Videoafspilning: NTSC, PAL, SECAM

(der er sikkeret for meget data men hellere det hele end for lidt :D)

Jeg har yousee som antenne udbyder og under deres kanaloversigt for min adresse kan jeg se at jeg burde kunne se DR HD*,Kanal 5 HD*, ect ect og de skriver videre

*Vi viser udelukkende kanalen digitalt, og du kan se den, hvis du har tv med indbygget DVB-C modtager eller en digital boks fra YouSee. HD-kanalerne kræver desuden MPEG4 modtager i tv eller boks.

Jeg har opdateret til nyeste version , taget antennekablet fra væggen og sat det i tv'et (helt nyt kabel)

Hvad kan der være galt ???

Svar udbedes :)
Af BrianH
Jeg ved ikke hvad der er galt. Det eneste du skriver er at du har sat antennestikket i fjernsynet
Af pestong
så du svarer bare for at svare O_O men jeg har selvfølgelig installeret alle de andre kanaler men ingen HD kanaler vil findes
Af johnvarny
Du starter med huset der efter opsætning, søg efter kanaler, geninstallerer kanaler, Danmark, kabel (dvb-c), så vælger du indstillinger ( ikke start )der vælger du avanceret der efter frekvens 143.00 så symbolrate 6.875 nætværks-id 00100, vælg også analog kanaler fra så du kun har digitale kanaler, til sidst vælger du udfør der efter kan du installere kanalerne der skulle gerne være mere end 200 hilsen johnvarny
Af Bluesman
Hej pestong
Jeg har selv købt et philips magen til dit.Den firmware der var på fra TDC butik gav mig ikke mulighed for at vælge netværks ID.Jeg opdaterede til version 2.16 og så var der mulighed for at vælge You See og canal digital men med ID nr valgfri.Opdaterede så til 2.18 det var ikke nogen forbedring nu lagde tvét kanalerne ind med de kodede kanaler blandet ind imellem det var lidt trælst.Heldigvis kunne jeg lavede den om til 2.16 igen og alt var iorden igen.Men på knappen "find" forsvandt oversigten over kanaler dog SURT.Skete det også for dig ?

Blues forever 8)