26. maj 2011, 22:57
Hej Flatpanels, forvirringen er ved at blive stor omkring hvilken udbyder jeg skal have. Har det seneste års tid haft TDC Home trio og har været ret tilfreds omkring det. Har været med viasat, hd kanaler og hurtigere internet. Dog er behovet for så mange kanaler ikke så stort længere og så er 850 kr mange penge om måneden efter min mening. En anden grund er at jeg gerne vil væk fra at have en box stående, så jeg rent faktisk kan anvende tvéts fjernbetjening og funktioner fuldt ud. Det er så her jeg ikke er helt skarp, har kigget forummet og HDTV artiklen igennem og er nu blevet endnu mere forvirret. Jeg kan ikke gennemskue hvilke selskaber der udbyder via kort? Og er det bare at smide kortet i og så virker det, eller skal det herefter gå via antenne eller parabol eller andet? Af hvad jeg har kunne forstå så udbyder både yousee, canal digital, stofa og boxer via kort? Nogen der kan hjælpe mig lidt i den rigtige retning af hvad der er muligt af udbydere for mig, så kan jeg altid selv kigge nærmere på dem. Dog ingen anvendelse af antenne eller parabol. Kortet skal forresten monteres i et Samsung UE46D8005.
På forhånd tak,
På forhånd tak,