Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dr.Zoidberg
Hejsa.
Jeg har et Samsung PS50C685, som jeg har sat et netværkskabel i. Når jeg tester forbindelsen, er alt godt.
Men kan jeg ikke gå på nettet, altså youtube f.eks. Fyren i FONA påstod hårdnakket at TV'et har den mulighed - meeeeen, han har ikke fyldt mig med "det der laver striber i tønden"?
Af red_martians
jeg tror det ikke.
Men Samsung har faktisk to niveauer af netværk. Det ene er ren DLNA. Dvs. intet reelt internet, men at den kan streame musik, film og billeder fra en windows-server.
Ellers er der også modellerne med internet.

Du kan se det på fjernbetjeningen. er der en internet@tv-knab så er der internet.
er der bare en "media"-knab så er der kun til dlna-server.
Af Vilhelm
Enig med red_martians.

Rasmus Larsen her på Flatpanels.dk har en anmeldelse af Samsung PS50C685 her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1294927307

Han anfører bl.a.: "Samsung C685 har kun en brøkdel af de mediefunktioner, der er proppet i de dyrere modeller. Det betyder ingen internetfunktionalitet, ingen USB-optagelse og ingen Apps. På den anden side har C685 Samsungs DLNA-funktion, der med bred enighed betragtes som den bedste – om end ikke fuldendt – på fladskærme i dag."
Af Dr.Zoidberg
Tak for jeres svar. Og god anmeldelse. Den havde jeg faktisk læst inden jeg købte det, men blev så forvirret fa FONA-manden bildte mig ind at det havde internet. Fusker-firma ;-)
Min fjernbetjening har kun en medieknap.

Men lækkert tv og til en god pris. Gav 8000,- for det incl 3 3D-briller, de 4 shrek film og så nogen 3D naturfilm. Så jeg føler mig ikke snydt :)