Log ind med sociale netværk
31. okt 2010, 14:20
Det var nu ikke fordi du skulle slette dit indlæg. Jeg tror måske godt du kunne få hjælp på dit spørgsmål. Man er bare nødt til at være lidt mere tålmodig 8)
Ved godt det er svært når man ikke kan få l...... til at virke
Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit problem, men synes du skal prøve at lægge dit indlæg på igen? Du har i hvert fald fundet det rigtige forum, at stille et sådant spørgsmål
Ved godt det er svært når man ikke kan få l...... til at virke

Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit problem, men synes du skal prøve at lægge dit indlæg på igen? Du har i hvert fald fundet det rigtige forum, at stille et sådant spørgsmål

31. okt 2010, 17:11
Optisk kabel bruger jeg til lyd fra tv igennem soundbar. HDMI bruger jeg til at få billede med op på tv'et. Ligeledes bruger jeg HDMI til Samsungs Anynet, der gør at alt der er tilsluttet med HDMI, kan styres fra Samsungs fjernbetjening og starter automatisk op på den kanal der skal bruges.
31. okt 2010, 18:15
Jeg ved ikke om det hjælper, men kører DR HD ikke med flere lydspor? Altså både stereo og DD5.1? På et LG pj350n har jeg været ude for at lydsporet skulle ændres netop på DR HD, da lyden på det ene spor var meget rungende
Ved ikke om det hjælper, eller om det overhovedet er muligt at ændre?

Ved ikke om det hjælper, eller om det overhovedet er muligt at ændre?
Log ind med sociale netværk