Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af netfors
Det var ellers noget af en udmelding! At dette forum er useriøst, fordi du ikke får svar inden 12 timer, på et spørgsmål du stiller en lørdag aften!!
!:(
Af denne70
Godt sagt. Jeg undskylder min udtale og bøjer mig i støvet :(
Af netfors
Det var nu ikke fordi du skulle slette dit indlæg. Jeg tror måske godt du kunne få hjælp på dit spørgsmål. Man er bare nødt til at være lidt mere tålmodig 8)
Ved godt det er svært når man ikke kan få l...... til at virke :s
Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit problem, men synes du skal prøve at lægge dit indlæg på igen? Du har i hvert fald fundet det rigtige forum, at stille et sådant spørgsmål :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Ville hjælpe, hvis alle data omkring hardware forelå ( modelnr. ). Vi kan jo ikke gætte på problemet, men hjælpe ved gennemlæsning af manual på nettet.
Med mindre der er en med samme hardware, og måske oplevelsen af samme problem.
Af denne70
Det er fint nok... jeg finder nok ud af det på en eller anden måde. Det er nok bedre i koncentrerer jer om nogle andre, for jeg kan godt selv gå på nettet og finde brugermanualer. Hvis der er en der kan, må han gerne slette denne tråd.
Af Supergris
Vil lige høre, hvad du bruger et HDMI-kabel til, når du har tilsluttet din soundbar til tvét via et optisk kabel?
Af denne70
Optisk kabel bruger jeg til lyd fra tv igennem soundbar. HDMI bruger jeg til at få billede med op på tv'et. Ligeledes bruger jeg HDMI til Samsungs Anynet, der gør at alt der er tilsluttet med HDMI, kan styres fra Samsungs fjernbetjening og starter automatisk op på den kanal der skal bruges.
Af denne70
Det skal lige tilføjes, at der er blueray afspiller i soundbar. Det er det jeg bruger HDMI til.
Af Supergris
Ok, ellers gav det ingen mening. Synes nu også dit problem lyder mærkeligt. Prøv med nogle andre kabler, og se om det hjælper. Kan jo være at de ikke er skærmet nok og giver forstyrrelser på DR HD, selv om det lyder underligt...
Af denne70
Tak for hjælpen. Den får en røvfuld nye kabler.
Af netfors
Jeg ved ikke om det hjælper, men kører DR HD ikke med flere lydspor? Altså både stereo og DD5.1? På et LG pj350n har jeg været ude for at lydsporet skulle ændres netop på DR HD, da lyden på det ene spor var meget rungende :(
Ved ikke om det hjælper, eller om det overhovedet er muligt at ændre?
Af Supergris
Hjælper jo ikke, når det også er billedet, det er galt med!