Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kuhlmann
hej,har et tx-p46g20e og vil høre om jeg ikk kan få mere ud af mi tv via mit internet?. får mit internet via dansk bredbånd med en hastighed på 30 megabit som sender trådløst til bærbar computer,kan det sendes videre til tv??. har osse den store pakke ved viasat ovre parapol,kan jeg evt se det der viasat on demand eller tv1000 play på tv osse.eller kan man trække et kabel fra min boks til tv også være på nettet på tv.
vh lars
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dit TV har meget begrænset funktionalitet på nettet. Du kan se hvilke tjenester der kan bruges (kun Panasonics egne) i vores anmeldelse af TV'et. Du skal dog have TV'et koblet direkte på din router - den kan ikke sløjfes igennem din PC. Der er ikke nogen browser indbygget i TV'et så du kan ikke surfe på det via din netforbindelse alene.

Du vil heller ikke kunne benytte dig af Video-on-demand med mindre det blot er kanaler du kan indkode direkte i TV'et (som låses op når du betaler for dem). Det har dog ikke noget med netforbindelsen at gøre.

Viasat understøtter ikke brug af interne tunere i noget TV endnu, så du kan heller ikke undvære din boks hvis du vil se satellit-TV.
Af kuhlmann
okay,du siger et kabel fra min router til tv, er det det samme man kan gøre med en trådløs lan adapter??. og lige et spørgsmål mere,har jeg slet ikk nogen mulighed for at se film via nettet på mit tv???