Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PF
Hvordan fanden gør man? :D Jeg kan se at den har en DVB-C tuner indbygget, men jeg kan simpelthen ikke få ind i hovedet, hvordan jeg skal proppe kortet ind i tv´et og søge efter kanalerne.
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
I første omgang, er der ikke brug for kortet, kun hvis du abonnerer på ekstra kanaler. Kortet skulle dog altid være i, hvis man brugte samsung boksen.
Du skal aktivere dvb-c tuneren, når dette er sket, skal du indtaste netværks ID. På det meste af Sjælland er dette nr. 151.
Hvis du skal bruge kortet til betalingskanaler, skal det først placeres i et CA-modul, derefter isættes TV. Dette CA-modul kan købes i de fleste radioforretninger, nettet og hos tdc.
Af PF
MigSelv skrev:Hej
I første omgang, er der ikke brug for kortet, kun hvis du abonnerer på ekstra kanaler. Kortet skulle dog altid være i, hvis man brugte samsung boksen.
Du skal aktivere dvb-c tuneren, når dette er sket, skal du indtaste netværks ID. På det meste af Sjælland er dette nr. 151.
Hvis du skal bruge kortet til betalingskanaler, skal det først placeres i et CA-modul, derefter isættes TV. Dette CA-modul kan købes i de fleste radioforretninger, nettet og hos tdc.
Tak for dit svar. Vi har YouSee Plus og Favoritkanaler. Det går jeg udfra kvalificerer sig til betalings kanaler?
Af PF
Jeg siger mange tak :)