Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey folkens!

Jeg hjælper en kammerat med at finde et nyt TV, og håber I vil give en hånd med. Han skal bruge TV'et primært til film og SD/HD TV.

Da jeg selv købte mit TV for et års tid siden var den klare anbefaling for mit budget (<4000 kr.) Panasonic X10.

Jeg har været lidt uden for markedet siden jeg købte, og har ikke fulgt helt med. Er den nyere X20-model fra Panasonic den nye klare anbefaling i den prisgruppe set ift. billedkvalitet, eller er der dukket andre plasma/lcd/led-TV op i samme eller bedre kvalitet en pris omkring 4000 kr.?

Hvis 4000 kr. viser sig at være for meget for min kammerat, er der da nogle af jer, der kan anbefale et 32" TV med god billedkvalitet, som kan fås billigere?

Håber, I vil hjælpe :]
Af THM
hvis vi snakker 42" så er X20 nok det bedste til under 4000. Der er dog også Lg350n, som er lidt billigere, men nok ikke helt lige så godt...

Mvh. THM
Af rkc
Der er ikke noget tv på markedet der laver lige så godt billede som x20 til 4000 kr. og slet ikke lcd så må du næsten betale det dobbelte. :((

Eneste alternativ må næsten være LG 42pj350 og det kan enda fåes nogen steder til 2990,- og billedet er kanon og pænt design...

der er lidt at læse på under bruger anmeldelser...
Af PeterD
Jeg vil også mene at Panasonic x20 er det pt. bedste i øjeblikket, selvom (L)ife's(G)ood er begyndt at lave skærme som NÆSTEN kan konkurrere med Pana...
Af THM
PeterD skrev:Jeg vil også mene at Panasonic x20 er det pt. bedste i øjeblikket, selvom (L)ife's(G)ood er begyndt at lave skærme som NÆSTEN kan konkurrere med Pana...
Navnet er næsten en pendent til den kinesiske bilfabrikant BYD (Build Your Dreams) auto :D
Af Hartmann
Mange tak for svarene!

Kan ikke umiddelbart finde LG 42pj350 til en billigere pris end x20'eren i øjeblikket.

Er der nogen der har erfaringer med 32"/36" LCD-TV nær de 3000 kr., og er kvaliteten heraf entydigt meget ringere end på X20'eren?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, i det prisleje, så vil du ikke få et LCD-TV, som kan hamle op med X20 i ren billedkvalitet.
Af Dillerbabs
LG pj350 var på tilbud de sidste par uger til under 3000 kr. på komplett.dk. Det er nu sat op igen til normalprisen på 3495 kr.
Min far har købt det og han er yderst tilfreds :)