2. jul 2010, 19:09
Ja, emnet siger jo nok det meste, men ja mig alligevel uddybe lidt.
Jeg står og skal til at anskaffe mig et TV her til September og jeg har nogle forskellige ting det SKAl kunne opfylde. Jeg tænkte jeg lige ville forhøre mig her så jeg måske kan få nogle meninger om hvilke skærme der opfylder mine krav.
Mine krav er:
Velegnet til gaming (Xbox 360).
Mellem 32 og 42 tommer.
Helst LED (andet kan også gøre det, kan bare godt lide at de er så tynde).
Det må IKKE koster mere end 8.000, gerne mindre.
Designet må gerne være flot.
Hvis det har nogle lækre ekstra features er det bestemt ikke dårligt.
Detn primære idé med at anskaffe mig en fladskærm er at jeg er træt af at se på et analog billede når jeg spiller Xbox, for jeg ved det kunne være så meget pænere. Og efter som jeg er en gamer sætter jeg stor pris på det samlede indtryk af et spil, hvilket jeg ikke får med en analog skærm.
I er velkomne til at stille spørgsmål eller gøre mig opmærksom på noget hvis det er.
Mange tak
Jeg står og skal til at anskaffe mig et TV her til September og jeg har nogle forskellige ting det SKAl kunne opfylde. Jeg tænkte jeg lige ville forhøre mig her så jeg måske kan få nogle meninger om hvilke skærme der opfylder mine krav.
Mine krav er:
Velegnet til gaming (Xbox 360).
Mellem 32 og 42 tommer.
Helst LED (andet kan også gøre det, kan bare godt lide at de er så tynde).
Det må IKKE koster mere end 8.000, gerne mindre.
Designet må gerne være flot.
Hvis det har nogle lækre ekstra features er det bestemt ikke dårligt.
Detn primære idé med at anskaffe mig en fladskærm er at jeg er træt af at se på et analog billede når jeg spiller Xbox, for jeg ved det kunne være så meget pænere. Og efter som jeg er en gamer sætter jeg stor pris på det samlede indtryk af et spil, hvilket jeg ikke får med en analog skærm.
I er velkomne til at stille spørgsmål eller gøre mig opmærksom på noget hvis det er.
Mange tak