Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Among
Jeg er bestemt også lun, men kunne dog godt tænke mig lige at læse Flatpanels anmeldelse af tv'et først.
Af trykkertor
Jeg er ret lun på det her apparat, men har mine tvivl på 2-3 punkter.

1. der rygtes at Panasonci taber sortniveu efter et stykke tid.
Det virker nu til at være bekræftet af Panaonic også.
http://news.cnet.com/8301-17938_105-104 ... =mncol;txt

2. 50" mener min kone bliver for lille, og 65" synes jeg bliver for dyr

3. Modellen er jo højst design-taberen på markedet, så køn er den jo ikke at se på.

På den anden side kan jeg godt lide Panasonic sine gode kvaliteter, det supergode billedet, 3D-effekten, gode THX-modus og mange indstillings/kalibreringsmuligheder.
Af Among
Hvor stor er interessen for dette tv?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
trykkertor skrev:1. der rygtes at Panasonci taber sortniveu efter et stykke tid.
Det virker nu til at være bekræftet af Panaonic også.
http://news.cnet.com/8301-17938_105-104 ... =mncol;txt
Det grænser til hysteri det der. Alle plasma-TV taber sort. Det er en del af teknologien. Et Pioneer taber også sort med tiden. Panasonic har blot haft et par modeller, som har været indstillet til at kompensere for dette tab på en uhensigtsmæssig måde, hvilket har gjort problemet mere fremtrædende.
Af egomemig
Jeg er stadig med på sammenkøb! Anmeldelsen trak jo heller ikke ned 8)
Af Kratz
Der var faktisk et fælleskøb af 50VT20 ovre på Recordere.dk, men jeg ved ikke om det er slut nu.
Måske værd at tjekke.
Af Among
Fælleskøbet er lukket for efterhånden nogle uger siden nu.
Af egomemig
Deres fælleskøbspris var 17.940,- kr (Experteren) og Fladsskærmsshoppen sælger til 16.995,- så det... , kunne nok gøres bedre ved et nyt forsøg - for os andre der også gerne vil have dette TV! Blot gratis levering ville gøre det bedre O_O
Af Kratz
Fair nok, men ved køb i denne størrelsesorden vil jeg nok overveje grundigt hvilken forhandler man vælger.
Jeg kender ikke Fladskærmsshoppen, så dette er ikke specifikt mindet på dem. Blot en generel betragtning.
Af Dahlsen
Jeg kan nok skaffe følg. priser hvis i er flere :

VT20E : 16.000,-
V20 : 14.000,-
Af Among
Kratz skrev:Fair nok, men ved køb i denne størrelsesorden vil jeg nok overveje grundigt hvilken forhandler man vælger.
Jeg kender ikke Fladskærmsshoppen, så dette er ikke specifikt mindet på dem. Blot en generel betragtning.
Det lyder ikke til at folk har haft andet end positive oplevelser med fladskærmsshoppen.dk. Her tænker jeg på de sammenkøb der er blevet foretaget på diverse Samsung-modeller i den seneste tid.

Det er fint nok at være kritisk anlagt, men jeg synes ikke det er fair at stemple fladskærmsshoppen.dk på forhånd, udelukkende fordi der er tale om en internetforhandler.
Af kronholm
hvad forstod du ikke i den sætning? :)
Af Among
kronholm skrev:
hvad forstod du ikke i den sætning? :)
Jeg forstod udemærket den sætning. Jeg er dog uenig i at den fremstår som en generel betragtning, når nu der netop omtales et konkret tilbud fra en konkret forhandler.

Indirekte er advarslen jo møntet fladskærmsshoppen.dk. Hvordan kan man forstå det anderledes end at man skal være forsigtig med fladskærmsshoppen.dk, fordi det er en internetforhandler?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11