19. maj 2010, 16:39
Er der andre end mig der er blevet lun på et 50" Panasonic TX-P50VT20E - så prisen evt. kan presses noget?
trykkertor skrev:1. der rygtes at Panasonci taber sortniveu efter et stykke tid.Det grænser til hysteri det der. Alle plasma-TV taber sort. Det er en del af teknologien. Et Pioneer taber også sort med tiden. Panasonic har blot haft et par modeller, som har været indstillet til at kompensere for dette tab på en uhensigtsmæssig måde, hvilket har gjort problemet mere fremtrædende.
Det virker nu til at være bekræftet af Panaonic også.
http://news.cnet.com/8301-17938_105-104 ... =mncol;txt
Kratz skrev:Fair nok, men ved køb i denne størrelsesorden vil jeg nok overveje grundigt hvilken forhandler man vælger.Det lyder ikke til at folk har haft andet end positive oplevelser med fladskærmsshoppen.dk. Her tænker jeg på de sammenkøb der er blevet foretaget på diverse Samsung-modeller i den seneste tid.
Jeg kender ikke Fladskærmsshoppen, så dette er ikke specifikt mindet på dem. Blot en generel betragtning.
kronholm skrev:Jeg forstod udemærket den sætning. Jeg er dog uenig i at den fremstår som en generel betragtning, når nu der netop omtales et konkret tilbud fra en konkret forhandler.Jeg kender ikke Fladskærmsshoppen, så dette er ikke specifikt mindet på dem. Blot en generel betragtning.hvad forstod du ikke i den sætning?