17. maj 2010, 09:52
#100236
Hej
Jeg har nu i forskellige tråde læst om et gennemgående problem, som handler om, at kanalerne pludselig skifter plads på fjernsynet - specielt den sidste uges tid.
Det, jeg lige hæfter mig ved er, at af alle de indlæg, jeg siden i går har læst, har alle et LG fjernsyn og alle har YouSee kabel-TV.
Derfor denne nye tråd. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der måske kunne være nogle, der har det samme problem men har et andet mærke af TV eller en anden TV-udbyder end YouSee. Det kunne være interessant at vide, om der er en sammenhæng mellem TV-mærke og TV-udbyder.
Vi har nøjagtigt det samme problem med vores LG 42SL9500 - både mht. tiden, som er forkert og kanalerne, der bytter plads - og vi har også YouSee kabel-TV. Det var min mening, at jeg ville ringe til LG her til morgen, men det kan jeg se, at andre har gjort. Jeg har også været i dialog med YouSee, som hævder, at de ikke har lavet nogle kanalomlægninger fornylig, men foreslår, at man skal slå softwareopdatering fra, hvilket jeg også har gjort. Jeg har også prøvet modellen med at sætte land = Sverige. Her kan man også fravælge 'Automatisk Programopdatering', hvilket man ikke kan med land = '- -'. Til gengæld kan man med Sverige som land ikke lægge programmerne i den ønskede rækkefølge. Det er ikke så smart, at TV2 f.eks. har kanalplads nr. 187. Jeg ved godt, at man kan oprette en favoritliste, men kanalerne beholder stadig de samme numre.
Venlig hilsen
Igel
Jeg har nu i forskellige tråde læst om et gennemgående problem, som handler om, at kanalerne pludselig skifter plads på fjernsynet - specielt den sidste uges tid.
Det, jeg lige hæfter mig ved er, at af alle de indlæg, jeg siden i går har læst, har alle et LG fjernsyn og alle har YouSee kabel-TV.
Derfor denne nye tråd. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der måske kunne være nogle, der har det samme problem men har et andet mærke af TV eller en anden TV-udbyder end YouSee. Det kunne være interessant at vide, om der er en sammenhæng mellem TV-mærke og TV-udbyder.
Vi har nøjagtigt det samme problem med vores LG 42SL9500 - både mht. tiden, som er forkert og kanalerne, der bytter plads - og vi har også YouSee kabel-TV. Det var min mening, at jeg ville ringe til LG her til morgen, men det kan jeg se, at andre har gjort. Jeg har også været i dialog med YouSee, som hævder, at de ikke har lavet nogle kanalomlægninger fornylig, men foreslår, at man skal slå softwareopdatering fra, hvilket jeg også har gjort. Jeg har også prøvet modellen med at sætte land = Sverige. Her kan man også fravælge 'Automatisk Programopdatering', hvilket man ikke kan med land = '- -'. Til gengæld kan man med Sverige som land ikke lægge programmerne i den ønskede rækkefølge. Det er ikke så smart, at TV2 f.eks. har kanalplads nr. 187. Jeg ved godt, at man kan oprette en favoritliste, men kanalerne beholder stadig de samme numre.
Venlig hilsen
Igel