Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Hajric
Hej,

Jeg har mistet kanal Esbjerg lige pludseligt. Kan godt finde den på analog men den er væk fra digital. Jeg ved jeg har haft den på det digitale før.

Har en 46W5500 :/
Yousee - Grundpakke

Nogen der kan hjælpe??

Kan det passe den slet ikke findes digitalt. Nu bliver jeg faktisk i tvivl :S
Af julemanden
Det har jeg også, både kanal Esbjerg og TV Esbjerg - de var der da jeg købte tv men ikke mere og jeg har 2 gange indstalleret alle dvb-c kanaler igen !

Det skal dog siges at du kan finde dem ved at klikke om på analog tv og finde dem, men det er træls lige de to mangler i sin liste
Af igel
Hej

Prøv kun at scanne den pågældende frekvens, som kanalen/erne ligger på. Jeg har med held fundet et par kanaler med lidt svagere signal på den måde, og så slipper man jo for at skulle igennem det hele en gang til. Hvis jeres TV er af mærket LG, så forsvinder alle de andre kanaler ikke med denne metode. De sidst fundne kanaler lægger sig til sidst, så det er nemt at se, om de manglende kanaler er med i søgningen. Jeg kender ikke konsekvenserne, hvis det drejer sig om andre mærker af TV.

Mvh
Igel