Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GEU
Lg 50ps8000 glemmer tiden og EPG virker ikke og kanaler er flytte rundt på.
Nu er det gjort det 2 gange hvor jeg tænder tv også går der vel ca 2 min så flytter den rundt på kanalerne, og beder om og få indstillet tiden.

Jeg har YouSee, og det har virket fint i siden januar. Min bror har også et tv magen til og hans gør det samme.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Yep - mit skifter også rundt på kanalerne. Dvs. jeg tror det er Yousee der skifter rundt med dem. Ang. tid: Mit spørger ikke om det, men tiden passer kun hvis man stiller det til GMT + 2 timer (burde være en, men så passer tiden kun når det er vinter).
Senest rettet af Filip_kbh 15. maj 2010, 20:04, rettet i alt 1 gang.
Af GEU
Mit er slået fra så det ikke skulle flytte rundt. Men kan nu heller ikke forstille mig Yousee flytter rundt 2 gange på 1 uge.
Mit står også til GMT+2

Snakkede med LG support igår og det var ikke noget de havde hørt før, hans forslag var jeg skal prøve og nulstille og vælge Sverige som land også starte forfra. Så det må jeg jo i gang med i løbet af i dag.
Af Perfod
mit lg ps8000 har netop lige rykket rundt på det hele ,,, og jeg aner ikke hvorfor ,, så jeg mp installere forfra ,, alt det med at vælge sverige , glem det , det virker ikke , mit stod til sverige da det skete
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Mit har endnu engang også byttet om på kanalerne her til aften. Jeg trykkede 2 gange på info-knappen og så forsvandt Tv 2 (som så lå på kanal 67 lige pludselig). Jeg er ret irriteret. Jeg har endda for længst slået softwareopdatering fra og sat lås på så man ikke selv kan lave en kanalsøgning uden at kende koden. Jeg tror stadig det er Yousee der spøger.
Af silver99
Mit har også lavet ged i den,har heldigvis YouSee Boks.
Syntes at dvb-c tuner i Lg ps8000 står af skod til.
Af pjonassen
Jeg har et 60ps8000. Det har også flyttet rundt på et par kanaler både denne uge og sidste uge. Det er som regel kun en eller to kanaler af gangen.

Tiden har jeg dog ikke checket.
Af GEU
Lad os alle ringe i morgen til Yousee og klag vores sag, så må de jo komme en forklaring, da det ikke kan passe, alle vores tv har samme fejl.
Af JCM
Har samme problem .tv har kørt fint nok i flere mdr og så de sidste 2 uger har det byttet om på kanaler et par gange stærkt generende. lg support siger at man skal nul stille tv og stille den på svensk. har jeg prøvet er også semi glad yousee kunde ;;)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Her til morgen er det så sket igen. Tv 2 skal åbenbart ikke have lov til at ligge på kanal nr. 3 !:(
Af GEU
Har lige snakket med Yousee, de siger de ikke kender til noget problem ermed de digitalt kanaler. De siger også det ikke er dem der flytter rundt på det.

De vil godt sende en tekniker ud, men hvis der ikke er noget galt eller det er i egen installation så falder der en regning til mig. Og ja der er jo ikke noget galt i min lejlighed da det er alle steder i landet.

Nogen der har tv og bruger Stofa eller andet end Yousee som har problemet??
Af igel
Hej

Jeg er ved at være bange for, at det er hos LG, fejlen ligger. Jeg prøvede at starte en tråd op for at se, om der var andre, som havde samme problem - enten nogle, der har LG fjernsyn og en anden TV-udbyder eller nogle, der har et andet fjernsyn og YouSee for måske ad den vej kunne få et hint om hvor, koen ligger begravet. Der er desværre kun kommet et svar indtil videre. Vedkommende har imidlertid et Samsung TV og YouSee og ingen problemer.

Venlig hilsen
Igel[/u]
Af pjonassen
Ja, jeg bruger Stofa som leverandør. Det burde jeg måske have præciseret i mit første indlæg. Det indlæg skrev jeg netop med baggrund i at jeg IKKE er Yousee-kunde og tænkte at det måske er en modelfejl og ikke signal-leverandørfejl.

Jeg kan se at der er oprettet 2 andre tråde angående det samme - så vidt jeg husker også på LG-modeller.

Jeg har siddet og lurepasset lidt på tråden for at se om Morten fra LG måske kom med et lille indspark.
Af GEU
pjonassen>> Har du prøvet og kontakte Stofa for og høre om det ikke er sådan de har lavet om på kanalerne i dit område. Jo en vigtig info hvis det ikke kun er Yousee