Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nakah
Hej, jeg har på min tv firmware version 2010/01/25_003000. Når jeg prøver at lægge den nye firmware 3000.2 får jeg fejlmeddelelsen 'Ingen fil tilgængelig til opgradering'. Jeg har prøvet med 2 forskellige usb pen og får den samme fejlmeddelse. Ønsker jeres hjælp til hvordan jeg får lagt den nye firmware.
PS: har aldrig haft problemer tidligere
Af Akyhne
Du skal ikke lægge firmwarefilen direkte på din USB-pen, men udpakke filen. Det er nok det du har glemt.
Af Syke
Jeg har samme problem.
Har forsøgt at formatere min usb nøgle tre, fire gange.. Men det virker ikke. !:(
Af Akyhne
Udpakkede du filen? Kør .exe filen direkte på din USB-pen, og udpak filerne til USB-pennen.
Af Syke
Har formateret, kopieret, formateret, prøvet et andet usb-stik.. Har prøvet alt, men intet virker.

Jeg har formateret usbstikket i fat32, ikke en ekspress formatering, har udpakket .exe filen ind på stikket, slukket tv'et, sat stikket i, tændt tv'et og er gået ind og har trykket softwareopdatering i menuen, men det samme sker. 'Ingen fil tilgængelig til opgradering'.

Har som Nakah prøvet med to forskellige.. Intet virker.
Har sågar haft fat i Samsungs support, men det hjalp ikke en skid.

Nogen der kan hjælpe!? ;;)
Af xpo
Jeg har en B755 og har også prøvet en firmware opdatering, men siger bare der ikke findes noget på USB'en?? Det er vers. 3000.2

Nogen der har fundet en løsning?
Af nakah
Der er kommet et nyt firmware til mit tv, og har stadig problemer med opdatering. Jeg gør følgende før opdatering:

- formater 4 GB USB pen med FAT 32
- kopiere firmware filen til USB pen
- pakker filen ud
- sletter filen således der kun er en bibliotek tilbage.

Nu har jeg kontaktet sælger og håber de kan hjælpe.
Af xpo
Hvilket tv har du?
Har gjort det samme som dig.

Har før kunnet opdaterer mit tv uden problemer...Hmmm

xpo
Af nakah
Det er en Samsung LE40B655
Af xpo
Hvordan er det gået efter du har kontaktet sælger og har du fået løst problemet med opdateringen af firmware.
Af nakah
Har desværre ikke hørt fra dem endnu, da det er en online butik.
Af Cycon
Fik I nogensinde løst dette problem? Min siger også "Ingen fil tilgængelig til opdatering. Kontroller venligst og prøv igen." :o