Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pingovinen
Hej Alle sammen

Nu har jeg i lidt over en uge haft mit Sony W5500, som jeg er rigtig glad for.

Jeg er nu bare ved at være godt træt af, at nogle af de digitale kanaler ganske enkelt forsvinder fra min kanalliste, når man endelig har fundet alle kanalerne og placeret dem hvor man vil have dem. Jeg gider jo ikke at skulle til at finde alle kanalerne igen og flytte dem rundt hele tiden.

Er der nogen herinde der ved hvad dette kan skyldes og/eller hvordan man forebygger det, ville jeg blive glad.

Jeg har kabel-tv fra Yousee

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Weissbier
Pingovinen skrev:Hej Alle sammen

Nu har jeg i lidt over en uge haft mit Sony W5500, som jeg er rigtig glad for.

Jeg er nu bare ved at være godt træt af, at nogle af de digitale kanaler ganske enkelt forsvinder fra min kanalliste, når man endelig har fundet alle kanalerne og placeret dem hvor man vil have dem. Jeg gider jo ikke at skulle til at finde alle kanalerne igen og flytte dem rundt hele tiden.

Er der nogen herinde der ved hvad dette kan skyldes og/eller hvordan man forebygger det, ville jeg blive glad.

Jeg har kabel-tv fra Yousee

På forhånd tak
Netop Yousee flytter rundt på kanalerne i denne tid, men det skulle gerne være overstået nu. Læs mere på Yousees hjemmeside.
Af MEOLSEN
Sidder netop nu og bakser med at finde kanalerne igen på mit 50PS8000. Det jeg har observeret er at INGEN af kanalerne ligger på de pladser de burde iflg. yousee hjemmeside. Derudover mangler 8-10 af kanalerne deres navne?

Er der andre der har samme proplem?
Af dkscan
Det er langt fra alle tv, der lægger kanalerne ind, så nummereringen svarer til den på YouSee-boksene. Så det i sig selv behøver ikke at betyde, at der er noget galt.
Af Pingovinen
Mit fjernsyn smider kanalerne præcis som det står på deres oversigt. Jeg mangler bare en 20-30 stykker, som nu heller ikke viser sig ved ny søgning.