Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shooter DK
okay hvis de 16.000 kr. er inkl. forsikringen er jeg også klart med på det (B
Af neroniller
Hvornår kan vi i så fald at dette bliver til noget, forvente levering af skærmen?

Hvordan betaler vi?
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Medlemsskab af LogBuy, udløser en salgspris på 16.500 af VT20E hos Expert.
Af neroniller
Går ud fra at det med Logbuy var møntet på mig :p Tak.
Af egomemig
Jf. højere oppe i notaterne - skal der gerne komme et tilbud, om få dage, på skærm + forsikring, samt forventede leveringstid!
Af egomemig
Fra FLADSKÆRMSSHOPPEN fået følgende!

"Hej Peter

Prisen uden beslag ligger på 16.495,- (Skærm + 4 års forsikring)

Jeg afventer stadig svar fra leverandøren, om der kommer 20 stk. hjem i denne uge.

Hvis de kommer hjem i denne uge laver jeg et link til tilbuddet, så kan folk efterfølgende bare bestille via shoppen.

Er det ikke det nemmeste for alle?"
-------------------------
Af Among
Det lyder ret godt. Det er vel inkl. levering også?
Af Shooter DK
jeg er også med på de 16500kr. inkl. 4 års garanti hvis det også er inkl. levering
Af jingle
Jeg er også med på vognen for de 16½ inkl. 4 års. forsikring og levering er jo gratis i følge siden, så det tager jeg som en selvfølge da det vel ellers skulle være opgivet at den del så ikke længere var gældene.

Det lyder fedt hvis der bare kommer et link, det er nemmest for alle vil jeg også sige. :)

Nu er der kommet leverings dato på kan jeg også se, men der er alt for lang tid til jo :p
Af egomemig
ROLIG NU -så er det kørende:

PANASONIC TX-P50VT20E + 4 ÅRS SECURATOR FORSIKRING á 16.495,00 DKK 16.495,00

Forsikringen:
· 4 års service på kundens adresse (for skærme gælder også et låne-tv i skadesperioden)
· 4 års 100 % garanti på alle tekniske fejl
· Ingen selvrisiko
· Ved totalskade får kunden - uden selvrisiko - et nyt produkt, der svarer til det oprindelige
· Pixelgaranti på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.

Jonas fra FLADSKÆRMSSHOPPEN.dk skriver:

"Hej Peter

Der er 20 stk. på vej til vores lager, som kan leveres i næste uge.

Er i stadig interessert?

Linket finder i herunder:"

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1146
Af Among
Jeg har næsten lagt bestillingen. Synes dog lige der er enkelte hængepartier - hvad med de 2 stk. 3D-briller og hvad med leveringen?
Af egomemig
Gratis levering er incl.

Jeg har for en time siden forespurgt om brillerne, der jo efter min opfattelse er standard i Panasonic Nordic.
Vender tilbage når jeg ved noget!
Af Alfen64
Among skrev:Jeg har næsten lagt bestillingen. Synes dog lige der er enkelte hængepartier - hvad med de 2 stk. 3D-briller og hvad med leveringen?
Hej med jer allesammen.

Så fik jeg omsider meldt mig ind, har fulgt med fra sidelinien i godt et år :(

Jeg er også super interesseret i dette tv, skal bare lige ha ok fra "finansministeren".

hvis man klikker på linket HVAD KAN DETTE TV på Fladskærmsshoppens side , ja så linker den direkte til Panasinic hvor der under specifikationer står at der følger 2 stk. briller med 8)

Alfen64
Af egomemig
SÅ ER JEG HER IGEN!

FLADSKÆRMSSHOPPEN til mig
Vis detaljer 15.54 (12 minutter siden)

"Hej igen

Super…

Der følger 2 par 3D briller med til Tv´et"
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5