27. maj 2010, 15:19
#101982
4 ÅRS GARANTI OG FULD SERVICE PÅ DIN ADRESSE
· 4 års service på kundens adresse (for skærme gælder også et låne-tv i skadesperioden)
· 4 års 100 % garanti på alle tekniske fejl
· Ingen selvrisiko
· Ved totalskade får kunden - uden selvrisiko - et nyt produkt, der svarer til det oprindelige
· Pixelgaranti på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Burn in-garanti (fastbrændte billeder) på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Slitage på fjernbetjening.
· Samtlige servicebesøg udføres af lokale SECURATOR-teknikere.
· Kunden vil opleve en kort reparationstid, da varen køres direkte fra kunden til værkstedet. Dermed kan en reparationstid, som før ville tage fire uger, nu nedbringes til under to uger.
· SECURATOR er ved kundens side under hele forløbet, og holder kunden orienteret og tryg!
Når skaden er anmeldt, så kommer der en uddannet tekniker fra lokalområdet ud på din adresse for at hente det apparat, som er i stykker. Samtidig installerer teknikeren et midlertidigt erstatnings-apparat, som du naturligvis beholder indtil dit eget apparat er repareret.
Hvis skaden kan rettes og apparatet gøres fuldt funktionsdygtigt igen, så kommer teknikeren tilbage med apparatet til din adresse og bytter tilbage. Hvis skaden er så alvorlig, at apparatet ikke kan laves, så får du i stedet et nyt tilsvarende apparat som erstatning.
Ønsker du at tegne forsikring på dit Tv, skal det gøres inden for maks 2 dage fra du modtager det.
SECURATOR A/S samarbejder med TRYGVESTA, som er blandt Danmarks største forsikringsselskaber. Forsikringerne tegnes i TRYGVESTA, så kunden kan være 100 procent tryg, når der købes et forsikrings- og serviceprodukt gennem os. Når du har købt et produkt gennem SECURATOR A/S, så har du handlet i et 100 procent dansk selskab.
------------------------------------------------------
Burn-in er vel en teknisk fejl?
Nej vægbeslaget har jeg heller ikke brug for - men det er der jo andre der er.
Jeg går ud fra at forhandlerens "lykke" er at det er 6-7 fuldstændig ens bestillinger!
· 4 års service på kundens adresse (for skærme gælder også et låne-tv i skadesperioden)
· 4 års 100 % garanti på alle tekniske fejl
· Ingen selvrisiko
· Ved totalskade får kunden - uden selvrisiko - et nyt produkt, der svarer til det oprindelige
· Pixelgaranti på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Burn in-garanti (fastbrændte billeder) på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Slitage på fjernbetjening.
· Samtlige servicebesøg udføres af lokale SECURATOR-teknikere.
· Kunden vil opleve en kort reparationstid, da varen køres direkte fra kunden til værkstedet. Dermed kan en reparationstid, som før ville tage fire uger, nu nedbringes til under to uger.
· SECURATOR er ved kundens side under hele forløbet, og holder kunden orienteret og tryg!
Når skaden er anmeldt, så kommer der en uddannet tekniker fra lokalområdet ud på din adresse for at hente det apparat, som er i stykker. Samtidig installerer teknikeren et midlertidigt erstatnings-apparat, som du naturligvis beholder indtil dit eget apparat er repareret.
Hvis skaden kan rettes og apparatet gøres fuldt funktionsdygtigt igen, så kommer teknikeren tilbage med apparatet til din adresse og bytter tilbage. Hvis skaden er så alvorlig, at apparatet ikke kan laves, så får du i stedet et nyt tilsvarende apparat som erstatning.
Ønsker du at tegne forsikring på dit Tv, skal det gøres inden for maks 2 dage fra du modtager det.
SECURATOR A/S samarbejder med TRYGVESTA, som er blandt Danmarks største forsikringsselskaber. Forsikringerne tegnes i TRYGVESTA, så kunden kan være 100 procent tryg, når der købes et forsikrings- og serviceprodukt gennem os. Når du har købt et produkt gennem SECURATOR A/S, så har du handlet i et 100 procent dansk selskab.
------------------------------------------------------
Burn-in er vel en teknisk fejl?
Nej vægbeslaget har jeg heller ikke brug for - men det er der jo andre der er.
Jeg går ud fra at forhandlerens "lykke" er at det er 6-7 fuldstændig ens bestillinger!