Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af egomemig
4 ÅRS GARANTI OG FULD SERVICE PÅ DIN ADRESSE

· 4 års service på kundens adresse (for skærme gælder også et låne-tv i skadesperioden)
· 4 års 100 % garanti på alle tekniske fejl
· Ingen selvrisiko
· Ved totalskade får kunden - uden selvrisiko - et nyt produkt, der svarer til det oprindelige
· Pixelgaranti på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Burn in-garanti (fastbrændte billeder) på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Slitage på fjernbetjening.
· Samtlige servicebesøg udføres af lokale SECURATOR-teknikere.
· Kunden vil opleve en kort reparationstid, da varen køres direkte fra kunden til værkstedet. Dermed kan en reparationstid, som før ville tage fire uger, nu nedbringes til under to uger.
· SECURATOR er ved kundens side under hele forløbet, og holder kunden orienteret og tryg!

Når skaden er anmeldt, så kommer der en uddannet tekniker fra lokalområdet ud på din adresse for at hente det apparat, som er i stykker. Samtidig installerer teknikeren et midlertidigt erstatnings-apparat, som du naturligvis beholder indtil dit eget apparat er repareret.

Hvis skaden kan rettes og apparatet gøres fuldt funktionsdygtigt igen, så kommer teknikeren tilbage med apparatet til din adresse og bytter tilbage. Hvis skaden er så alvorlig, at apparatet ikke kan laves, så får du i stedet et nyt tilsvarende apparat som erstatning.

Ønsker du at tegne forsikring på dit Tv, skal det gøres inden for maks 2 dage fra du modtager det.

SECURATOR A/S samarbejder med TRYGVESTA, som er blandt Danmarks største forsikringsselskaber. Forsikringerne tegnes i TRYGVESTA, så kunden kan være 100 procent tryg, når der købes et forsikrings- og serviceprodukt gennem os. Når du har købt et produkt gennem SECURATOR A/S, så har du handlet i et 100 procent dansk selskab.
------------------------------------------------------

Burn-in er vel en teknisk fejl?

Nej vægbeslaget har jeg heller ikke brug for - men det er der jo andre der er.
Jeg går ud fra at forhandlerens "lykke" er at det er 6-7 fuldstændig ens bestillinger!
Af Tempo
I mit første indlæg spurgte jeg om Blueray spillen evt kunne indgå. Naturligvis mente jeg imod et fornuftigt tillæg - omend et nedslag ville være på sin plads!!
Det drejer sig om at få én leverandør (én handel), og samtidig om at leverandøren har andet og mere end - gys - parallel_importerede slagvare som ikke er dækket af Panasonic Nordic normale garanti og service (hvem hænger lorten på).
Dvs. der er INGEN afvigelse fra den testede VT20 hvad angår udstyr (2 briller incl.) og garantiforpligtelse. DVB-T recieveren er Boxergodkendt og DVB-S'en ligeledes godkendt til Canal Digital.
Er ovenstående tilfældet, så er er jeg med....
Jeg tager naturligvis forbehold for om jeg er vinder til den udloddede :) [/u]
Af egomemig
Se et enkelt lille klik på tastaturet: http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1132

og der står:

Hos Fladskærmsshoppen.dk fører vi kun Panasonic TV fra Panasonic Nordic, dvs. med danske godkendelser (Boxer osv.), dansk sprog, garanti og serviceværksted - INGEN parallel-import.
Af egomemig
Er der ingen der har et forslag til vægbeslaget!!!
Af Divindragon
Undersøger i ikke samtidig prisen ved køb af V20?
Jeg overvejer kraftigt om ikke jeg skal vente med 3D, til om nogle år når der er lidt mere basis for det.

Vil meget gerne høre en god pris på V20?
Af Among
Er der ellers noget nyt om hvordan forhandlingerne går?
Af Dahlsen
Vedr. mit tilbud om hjælp til sammenkøb, bliver det således :

Dem som er interesseret i VT20 til 16.000,- eller et V20 til 14.000.- sender undertegnet en pm. med navn, tlf.nr. og adresse INDEN d. 8 juni kl. 12.00.

Købet er igennem et Panasonic center.
Af egomemig
Hey Dahlsen. Du har hele tiden jungleret med en pris på 16.000,- ligegyldig hvad andre har ytret af ønsker. Hvad indeholder dit firmas pakke?
Af egomemig
Med hensyn til FLADSKÆRMSSHOPPEN.dk har jeg fået følgende:

Hej Peter

Leverandøren oplyser at der skulle komme 20 stk. til deres lager i næste uge.

Håber at de bekræfter det 100% i starten af næste uge.

Har i fundet ud af om i vil have vægbeslag med og hvilket?

Ellers kan jeg godt regne på en pris uden beslag til at starte med.

God weekend
Af Among
Jeg er lidt ligeglad med vægbeslag. Det er jo ikke umuligt at købe vægbeslag efterfølgende.
Af OMC
Som Among skriver. Vægbeslag kan vi selv købe.
Lad os nu bare få det tilbud på fjernsynet og se om prisen kan komme under 16000,- incl. levering. Ellers er det Dahlsen inden d. 8.6 kl. 1200. :)
Af Shooter DK
bliver dyrer hvis man bruger dahlsen for hos oanasonic center koster ekstra forsikring 2295 kr. så bliver jeg bare væk fra fælleskøbet så kan jeg gøre det billigere uden fælleskøb hos fladskærmsshoppen:

fladskærmsshoppen:
panasonic vt20 16995kr.
4 års garanti 999kr.
Ialt 17994kr.

panasoniccenter:
panasonic vt20 16000kr.
forsikring 2295kr.
Ialt 18295kr.

ja ikke meget dyre men så ryger lidt ideen med et fælleskøb for mig med mindre i som sagt skaffer den hos fladskærmsshoppen til 16000kr. uden noget og man så selv ved siden af kan købe deres forsikring.
Af trykkertor
Men klarer vi 16.000,- inklusive forsikring, levering og beslag er det jo saftsuseme en god pris.

Forsikringen er lidt vigtig for mig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11