Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af egomemig
Emne:
50" Panasonic TX-P50VT20E
4 års garanti til en værdi af 999kr.
vægbeslag

Kan tælle frem til 5 interesserede:

Neergaard
trykkertor
+Shooter DK
-(Dahlsen)
Among
+egomemig

har jeg glemt nogen - eller er ikke alle ovennævnte med?
Senest rettet af egomemig 26. maj 2010, 17:52, rettet i alt 3 gange.
Af Dahlsen
Jeg fik det da det kom på markedet, og skal derfor ikke med i puljen ;) Ville blot gerne hjælpe med et godt tilbud hvis flere var interesseret..
Af Shooter DK
er meget intereseret hvis vi som sagt kan få de tre ting og holde prisen på 17000 kr. ;)
Af Tempo
Hvilken leveringshorisont taler vi om? Strax, 1uge, et måned, efter sommerferien?

Ville DMP-BDT300 Blueray spillen evt kunne indgå i handlen?
Af trykkertor
Tempo skrev:Ville DMP-BDT300 Blueray spillen evt kunne indgå i handlen?
Det er også meget interessant for mig.
For BDT300 skal jeg købe uanset.
Af Divindragon
Jeg er også meget interesseret hvis prisen er den rigtige :-)
Af Shooter DK
tror ikke vi kan regne med at få en blu-ray afspiller med og så er det nok ikke alle der vil give ekstra for det da de allerede har en blu-ray afspiller bruger personligt selv min ps3.
Af Among
Jeg må desværre erklære at jeg ikke er interesseret i et sammenkøb, hvor en Blu-ray-afspiller er inkluderet.

Som Shooter DK skriver, så er der jo mulighed for at bruge ens PS3. Ganske vist har det lange udsigter med afspilning af film på PS3'eren, men det er jo ikke fordi filmudvalget på nuværende tidspunkt er voldsomt alligevel.

Jeg er dog frisk på sammenkøb af selve tv'et.
Af egomemig
Emne:
50" Panasonic TX-P50VT20E
4 års garanti til en værdi af 999kr.
vægbeslag

Kan tælle frem til 7 interesserede:

+Shooter DK
+trykkertor
+egomemig
+Divindragon
Neergaard
Tempo
+Among

For mig at se mangler vi tilsagn fra de sidste 3!

DMP-BDT300 må være et projekt for sig selv!
Senest rettet af egomemig 27. maj 2010, 13:03, rettet i alt 1 gang.
Af Among
Du kan godt sætte plus ud for mig - synes egentlig jeg har givet udtryk for at jeg er med.

Det skal måske lige tilføjes at jeg betragter det som en selvfølge at der følger to stk. 3D-briller med, idet det vist er standard. Er det ikke korrekt antaget?
Af egomemig
Fra Fladskærmshoppen.dk fået:
"Hej Peter

Tak for din mail.

Kan muligvis skaffe 20 stk. hjem inden for ganske kort tid, vi modtager besked fra leverandøren senere i dag.

Regner samtidig lige på en pris til jer og vender tilbage hurtigst muligt. Hvilket beslag skulle følge med?"

Jeg ved ikke hvilket beslag I er interesseret i - vi skal blot huske at mange af stikkene vender bagud!
Af Dahlsen
Vil man købe igennem min kontakt eller ??? 7 tilmeldte vil være rigligt for en pris på 16.000,- pr. stk. Mon ikke et vægbeslag kan følge med...
Af egomemig
Hej Dahlsen!
Har forestillet mig at bedste bud vinder - OK?

Der er jo også 4 års garanti i "pakken"
Af Shooter DK
jeg må sige at jeg kun er interesseret hvis garantien på de 4 år inkl. garanti mod burm-in medfølger for dette er mit første plasma tv og skal også bruge den til konsol så er lidt kritisk dog kan jeg godt undvære vægbeslag også taget i betragning at stikkene vender bag ud.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11